Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11868
Назва: Theoretical and Empirical Analysis of the Phenomenon of Adolescents’ Anxiety in Penal Institutions of Ukraine
Інші назви: Теоретико-емпіричний аналіз феномену підліткової тривожності у кримінально-виконавчих установах України.
Автори: Mudrak, I.
Мудрак, І.
Бібліографічний опис: Mudrak I. Theoretical and Empirical Analysis of the Phenomenon of Adolescents’ Anxiety in Penal Institutions of Ukraine / І. Mudrak // Історико-правовий часопис: журнал / упоряд. О. Крикунов. – Луцьк: Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. − № 2 (8). − С. 175-179
Дата публікації: 2016
Дата внесення: 22-лют-2017
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: adolescents
deprivation
deprivation
anxiety
resocialization
підлітки
кримінально-виконавча установа
позбавлення волі
тривога
ресоціалізація
Короткий огляд (реферат): This paper analyzes the psychological characteristics of the display of anxiety by teenagers serving punishment in penal institutions. Reveals the influence of variety's deprivation, which is a negative factor that imposes a significant imprint on the functioning of adolescent colonists’ psycho-emotional sphere and their entire vital activities. The results of the factor analysis are given, they include a comparison of the results of children enrolled in the school of penitentiary institutions and their peers from the full family enrolled in regular school The basic line of resocialization of adolescent colonists is proposed. Стаття присвячена аналізу психологічних характеристик прояву тривожності у підлітків, які відбувають покарання у виправних установах. Розкрито вплив позбавлення різноманітності, яке є негативним фактором, що накладає істотний відбиток на функціонування психоемоційної сфери підлітків у колоніях і на всю їхню життєдіяльність. Результати факторного аналізу наведені та включають в себе порівняння результатів дітей, що навчаються в школах пенітенціарних установ, і їх однолітків з повних сімей, які навчаються у загальноосвітніх закладах. Пропонується методика ресоціалізації підлітків у колоніях. На основі теоретичних і емпіричних пошуків за останні п'ятнадцять років, узагальнення теоретичних результатів корекції та психологічної роботи в ресоціалізаційному процесі у Ковельській виправній колонії автор представив розроблену та апробовану «Програму ресоціалізаційного розвиваючого соціально-психологічного тренінгу засуджених неповнолітніх у колоніях». Рекомендації засновані на гуманістичному, генетичному і психологічному, розвиваючому підході, а не на урядово- встановленому жорстко структурованому підході до корекції і ресоціалізації. Для досягнення ресоціалізаційного ефекту і зниження надмірної фонової тривоги, яка властива в місцях позбавлення волі підлітків, було проведено формуючий експеримент. Показники, отримані за допомогою формуючого експерименту, засвідчують прогрес у розроблених, випробуваних і впроваджених освітніх програмах розвитку соціальної та психологічної підготовки підлітків у процесі ресоціалізації в колоніях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11868
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Історико-правовий часопис, 2016, № 2(8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
мудрак.pdf116,43 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.