Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11759
Назва: Зміни функціонального стану дітей шкільного віку в процесі фізичного виховання
Інші назви: Changes in Functional State of School Children in Physical Education
Автори: Левандовська, Любов Юріївна
Lewandowska, Lubov
Бібліографічний опис: Левандовська Л. Зміни функціонального стану дітей шкільного віку в процесі фізичного виховання / Любов Левандовська // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2015. − Вип. 19. – С. 86-91.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 21-лют-2017
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: підлітки
функціональний стан
індивідуалізація
підвищення
adolescents
physical training
individualization
increase
Короткий огляд (реферат): Мета роботи – вивчити функціональний стан кардіореспіраторної системи підлітків у процесі індивідуалізації фізичного виховання протягом навчального року. У дослідженні взяло участь 148 підлітків загально-освітніх шкіл м. Кременця, із них 70 дівчат і 78 хлопців, яких методом рандомізації розподілили на контрольну та основну групи. Завдяки застосуванню запропонованої програми індивідуалізації фізичного виховання в школярів основної групи вдалося суттєво підвищити функціональні можливості кардіореспіраторної системи організму, що наочно демонструє значне покращення (р<0,05) проби Сєркіна (на 0,80) й індексу Скібінскі (на 32,29). Позитивні результати цього дослідження дають підставу рекомендувати запропоновану програму індивідуалізації фізичного виховання для практичного застосування в школах. The aim of this study was to investigate the functional state of cardiorespiratory system of teenagers in individualization process of physical education during the school year. The study involved 148 adolescents of secondary schools t. Kremenets, including 70 girls and 78 boys, whose method of randomization were divided into control and basic groups. The proposed program of individualization of physical training of pupils of 6–7 classes marked a pronounced positive impact on the performance of the functional state of the respiratory and cardiovascular systems, compared to the force. Thanks to the proposed program of individualization of physical education students in the main group was able to significantly increase the functionality of the cardiorespiratory system of the body, which clearly demonstrates the significant improvement (p <0,05) samples Syerkina (at 0.80)and Skibinski index (at 32.29). The positive results of the study allow to recommend the proposed individualization of physical training to a wide practical application in schools.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11759
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2015, № 19

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lubov Lewandowska.pdfОсновна стаття322,89 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.