Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11756
Назва: Шляхи оптимізації рухової активності студентів з обмеженими можливостями здоров'я
Інші назви: Ways of Optimization of Motor activity of Students with Disabilities
Автори: Адирхаєва, Людмила Вікторівна
Адирхаєв, Сослан Георгійович
Adyrkhaeva, Ludmila V.
Adyrkhaiev, Soslan H.
Бібліографічний опис: Адырхаева Л. Пути оптимизации двигательной активности студентов с ограниченными возможностями здоровья / Людмила Адырхаева, Сослан Адырхаев // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2015. − Вип. 19. – С. 70-78.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 21-лют-2017
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: студент з обмеженими можливостями здоров’я
рухова активність
фізичне виховання
технологія фізичного виховання
student with disabilities
physical activity
physical education
technology physical education
Короткий огляд (реферат): У статті наведено обґрунтування способів оптимізації рухової активності студентів з обмеженими можливостями здоров’я під час їх навчання у ВНЗ, що стали базовим фактором у формуванні структури та змісту технології фізичного виховання цього контингенту студентів. Організаційно-педагогічні підходи до фізкультурно-оздоровчого забезпечення навчання студентів з обмеженими можливостями здоров’я вказують на три основні складники педагогічного процесу фізичного виховання: фізкультурна освіта (теоретична складова), фізичне виховання і спорт (практична складова) та науково-дослідна робота (теоретично-практична складова), що мають своє експериментально обґрунтоване дидактичне наповнення. Упродовж тривалого педагогічного експерименту доведено, що, використовуючи засоби різної спрямованості із застосуванням диференційованого підходу до фізичних навантажень, ураховуючи функціональні можливості й оперативний стан здоров’я, нахили й інтереси студентів з обмеженими можливостями здоров’я, можна покращити здоров’я, підвищити фізичну підготовленість та їхню рухову активність. Результати педагогічного дослідження впевнено доводять інтеграцію студентів з обмеженими можливостями здоров’я до студентського середовища. The article presents a substantiation of ways of optimization of motor activity of students with disabilities for the period of their study at the University, which became the basis for the formation of the structure and content of the technology of physical education of this population of students. Organizational and pedagogical approaches to physical culture and sports education of students with disabilities indicate three main components of pedagogical process of physical education: physical education (theory), physical education and sport (practice) and research work (theoretical and practical component), which have informed experimental didactic content. In the long process of the pedagogical experiment proved that the use of different orientation at the differentiated approach to physical loads, considering the operational and functional health status, preferences and interests of students with disabilities may improve health, enhance physical fitness and physical activity. The research results indicate the integration of students with disabilities in the student environment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11756
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2015, № 19

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ludmila Adyrkhaeva.pdfОсновна стаття310,44 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Adyrkhayeva_tabl.1_2.pdfТаблиці211,41 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.