Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11753
Назва: Вплив методики стимуляційного розвитку ритмічності на показники координаційних якостей студенток педагогічних вищих навчальних закладів
Інші назви: Influence of Methods of the Stimulated Development of Rhythmicity is on the Indexes of Coordinating Internalss of Students of Pedagogical Institutes of Higher Educational Esteblishments
Автори: Колумбет, Олександр Миколайович
Kolumbet, Alexandr
Бібліографічний опис: Колумбет А. Влияние методики стимулируемого развития ритмичности на показатели координационных качеств студенток педагогических высших учебных заведений / Александр Колумбет // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2015. − Вип. 19. – С. 55-60.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 21-лют-2017
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: фізичне виховання
координаційні якості
ритмічність
physical education
coordinating internalss
rhythmicity
Короткий огляд (реферат): Мета роботи – дослідити вплив стимульованого розвитку ритмічності впродовж трьох років на показники координаційних якостей студенток педагогічних ВНЗ. У дослідженнях узяли участь 264 студентки. Оцінювали реагувальні здібності, рівень статичної та динамічної рівноваги, здібності до орієнтації в просторі, швидкість оперативного мислення, обсяг механічного запам’ятовування, розподіл уваги, рівень точності, швидкість та переключення уваги, точність виконання завдання. Матеріали досліджень показали, що ритмічність – досить складна координаційна якість, яка має різні прояви й різновиди, удосконалення яких вимагає використання різноманітних вправ. Творчі рухові завдання вимагають різних умов для їх здійснення. Для оцінювання потрібні відповідні критерії. Можна зробити висновки: отримані дані досліджень свідчать про те, що розвивати ритмічність необхідно відповідно до її різновидів і проявів, що, зі свого боку, вимагають відповідного підходу до змісту методики її вдосконалення. Purpose: in the article the expounded analysis of long  term researches of methods of the stimulated development of coordinating internalss of students of pedagogical institutes of higher educational esteblishments(in particular, to rhythmicity) is done. Material:in the research 264 girl students participated. Estimation of reactive capabilities, level of static and dynamic equilibrium, were estimated, сapabilities for an orientation in space, quickness of the operative thinking, volume of the mechanical memorizing, distribution of attention, level of exactness, quickness and switching of attention, exactness of the job processing. Results: materials of researches showed that rhythmicity is difficult enough coordinating quality, which has different displays and varieties perfection of which requires the use of various exercises. Creative motive tasks require different terms for their realization, and for an evaluation corresponding criteria are needed. Conclusions: data of researches testify that developing rhythmicity is necessary in accordance with her varieties and displays, that, in turn, requires the corresponding going near maintenance of methods of her perfection.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11753
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2015, № 19

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Alexandr Kolumbet.pdfОсновна стаття369,01 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.