Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11749
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Адирхаєв, Сослан Георгійович | - |
dc.contributor.author | Adyrkhaiev, Soslan H. | - |
dc.date.accessioned | 2017-02-21T07:04:01Z | - |
dc.date.available | 2017-02-21T07:04:01Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Адирхаєв С. Фізичне виховання як основний фактор у процесі професійної підготовки та реабілітації студентів з обмеженими можливостями здоров’я у ВНЗ / Сослан Адирхаєв // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2015. − Вип. 19. – С. 32-37. | uk_UK |
dc.identifier.other | УДК [378, 147; 376.2]: 796.011.3 (043,3) | - |
dc.identifier.uri | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11749 | - |
dc.description.abstract | У статті представлено педагогічну технологію фізичного виховання студентів з обмеженими можливостями здоров’я, структура й зміст якої сприяють ефективній професійній адаптації. Експериментально доведено, що використання різноманітних форм фізичного виховання та спорту для молоді з обмеженими можливостями здоров’я є надзвичайно ефективним засобом досягнення безпосереднього оздоровчого ефекту, підвищення інтелектуальної й фізичної працездатності, пізнання можливостей власного організму, боротьби зі шкідливими звичками, організації корисного та цікавого дозвілля, формування стійкої мотивації й потреби в систематичних, самостійних заняттях фізичними вправами різного спрямування, але, головне, – активно стимулює процес адаптації до умов навчання, нової соціальної ситуації, інтерес, мотивацію до здобуття професії й професійної самореалізації за допомогою набуття корисних умінь і навичок та надання рівних зі здоровими людьми можливостей у сфері трудових відносин, підвищення рівня зайнятості та забезпечення раціонального працевлаштування через одержання належної професійної освіти у ВНЗ. Також доведено, що ефективність професійної реабілітації суттєво залежить від опанування навичок користування індивідуальними програмами навантаження, що враховують особливості нозології, вікові й індивідуальні психофізичні властивості, їхній «руховий досвід», оперативний стан здоров’я, мотивацію до подальшої професійної діяльності. The article presents pedagogical technology of physical education of students with disabilities, the structure and content which promotes effective professional adaptation. It is experimentally proved that the use of various forms of physical education and sport for youth with disabilities is a very effective means of reaching an immediate health effect, enhance intellectual and physical performance, cognition capabilities of its own body, struggle with addictions, the organization of useful and interesting leisure activities, formation of stable motivation and needs in a systematic, independent employment by physical exercises of different directions, but actively stimulates the process of adaptation to the learning environment, to a new social situation, stimulates the interest, the motivation to acquire a profession and professional fulfillment through the acquisition of useful skills and equal with healthy people opportunities in labour relations, improve the level of employment and sustainable employment through the receipt of appropriate professional education in the university. It is also proved that the efficacy of vocational rehabilitation depends significantly on mastering the skills in the use of individual programs load, taking into account: features of the disease, age and individual psycho-physical properties, their «motor skills» of the operational health status, motivation for further professional activity. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | студенти з обмеженими можливостями здоров’я | uk_UK |
dc.subject | технологія фізичного виховання | uk_UK |
dc.subject | фізичне виховання | uk_UK |
dc.subject | спортивна діяльність | uk_UK |
dc.subject | професійна підготовка та реабілітація | uk_UK |
dc.subject | students with disabilities | uk_UK |
dc.subject | technology training | uk_UK |
dc.subject | motor actions | uk_UK |
dc.subject | motor activity | uk_UK |
dc.subject | innovative approaches | uk_UK |
dc.subject | physical education | uk_UK |
dc.subject | sports activities | uk_UK |
dc.subject | physical education | uk_UK |
dc.title | Фізичне виховання як основний фактор у процесі професійної підготовки та реабілітації студентів з обмеженими можливостями здоров’я у ВНЗ | uk_UK |
dc.title.alternative | Physical Education in Vocational Training and Rehabilitation of Students with Disabilities in Highereducation | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2015, № 19 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Soslan Adyrkhaiev.pdf | Основна стаття | 325,2 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.