Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11649
Назва: Концептуальні підходи до пояснення нового вектора формування особистої фізичної культури студентів у процесі неспеціальної фізкультурної освіти
Інші назви: Conceptual Approaches in Explaining a New Vector of Formation of Personal Physical Training of Students in the Non-special Physical Training Education
Автори: Гончар, Галина Іванівна
Gonchar, Galyna
Бібліографічний опис: Гончар Г. Концептуальні підходи до пояснення нового вектора формування особистої фізичної культури студентів у процесі неспеціальної фізкультурної освіти / Галина Гончар // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2015. − Вип. 18. – С. 43-47.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 11-лют-2017
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: фізичне виховання
фізична культура
педагогічна діяльність
педагогічний процес
підготовка фахівців
physical education
physical culture
professional activities
teaching activities
training of specialists
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблеми фізкультурної освіти, яка є похідною від фізичної культури та розглядається як базова частина загальнолюдської культури, що наділена потенціалом у формуванні всебічно розвиненої особистості. Проведено аналіз наукових публікацій з оптимізації освітнього процесу підготовки фахівців у сфері ФК і С. У роботі особливу увагу приділено особистісному підходу, який забезпечує розуміння, пізнання, розвиток і самореалізацію особистості майбутнього фахівця в його цілісності й гармонійності. Фізкультурна освіта має сприяти розумовому та моральному розвитку й формуванню морально-вольових якостей, а виховання фізичних якостей відбуватиметься попутно. Необхідно закладати в мету фізичної освіти духовні якості, а не суто механічну концепцію навчання руху. У ФВ уся суть зведена до відшліфовування рухів, а фізкультурна освіта передбачає формування теоретичних знань і практично-рухових навичок. Щодо питання, яке стосується неспеціальної фізкультурної освіти, то робиться все необхідне, щоб перейти на новий рівень функціонування фізичної культури. In the article considered the problem of physical education, which is a derivative of physical training and is regarded as a basic part of human culture, which is endowed with potential in the formation of a fully developed personality, conducted the analysis of scientific publi¬ca¬tions devoted to optimizing the educational process of training in the physical education and sport. In this paper special attention is paid for the personal approach that provides understanding, knowledge, development and personal fulfillment of the future specialist in his professional integrity and harmony. Physical education has to promote intellectual and moral development, formation of and volitional and moral qualities and in this case, physical qualities will be developed itself. There is a necessity of laying the spiritual qualities in the goal of physical education, and not just mechanistic conception of learning movement. In Ph.T. whole sence boils down to polishing movements, and physical education implies the formation of theoretical knowledge and practical motor skills. Question relating to non-special physical education – is everything you need to move to a new level of functioning Ph. E.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11649
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2015, № 18

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Galyna Gonchar.pdfОсновна стаття317,83 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.