Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11609
Назва: Показники фізичної підготовленості студентів медичних спеціальностей
Інші назви: Indicators of Physical Readiness of Students of Medical Specialties
Автори: Левко, Володимир Петрович
Михайленко, Роман Іванович
Лопацький, Сергій Васильович
Levko, Vladimir
Mikhailenko, Roman
Lopatsky, Sergey
Бібліографічний опис: Левко В. Показники фізичної підготовленості студентів медичних спеціальностей / Володимир Левко, Роман Михайленко, Сергій Лопацький // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2015. − Вип. 20. – C. 68-71.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 9-лют-2017
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: фізичне виховання
фізична підготовленість
соматичне здоров’я
волейбол
physical education
physical fitness
physical health
volleyball
Короткий огляд (реферат): Проведений у межах наукової роботи аналіз найбільш важливих наукових джерел літератури дав підставу окреслити коло проблем, які потрібно нагально розв’язувати в суспільстві. Вихід із цього становища вбачається в посиленні вимог до показників фізичної підготовленості студентів медичних спеціальностей, організаційно-методичного забезпечення навчального процесу засобами фізичного виховання, у якому його національні особистісні цінності, оздоровча спрямованість виступають як системоутворювальний гуманістичний фактор, що формує сучасну стратегію й тактику гармонізації виховання студентської молоді, та дають змогу виконати цілеспрямовано завдання виховання здорової особистості. Мета роботи полягала у визначенні показників фізичної підготовленості студентів медичних спеціальностей. Дані констатувального етапу експерименту вказують на низьку ефективність сучасної системи фізичного виховання студентів. Чинні програми фізичного виховання студентів вищих навчальних закладів роблять акцент на високий рівень результатів, а не домінуючий показник соматичного здоров’я, рухового вміння, навички під час виконання вправ. Окрім того, абсолютно не враховуються інтерес та зацікавленість молоді певними видами спорту. Як результат – незадовільна оцінка фізичної підготовленості студентів першого курсу навчання Івано-Франківського національного медичного університету. Held within the framework of research analysis of the most important sources of scientific literature has allowed to outline the range of problems that urgently need to be solved in community. Out of this situation is seen in the increasing demand for indicators of physical readiness of students of medical specialties, organizational and methodological support of the educational process by means of physical education, in which his national personal values, improving orientation serves as a backbone humanistic factor that forms the modern strategy and tactics of the harmonization of education student youth and allows for a targeted solution healthy personality education problems. The aim of the work was to identify the indicators of physical readiness of students of medical specialties. These ascertaining stage of the experiment indicate a low efficiency of the existing system of physical education students. Existing programs of physical training of students of higher educational institutions emphasize the high level of results, rather than the dominant indicator of physical health, motor skills, skills in the exercises. Furthermore, it does not take into account the interest and the interest of young people to a particular sport. As a result, poor assessment of physical readiness of students of the first training course in the first year of Ivano-Frankivsk National Medical University.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11609
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2015, № 20

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vladimir Levko.pdfОсновна стаття300,88 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.