Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11604
Назва: Змістовний компонент фізичного виховання студентів із порушеннями опорно-рухового апарату в спеціальних медичних групах
Інші назви: The Substantial Components of Physical Training of Students’ in Special Medical Groups with Disorders of the Musculoskeletal System
Автори: Кашуба, Віталій Олександрович
Kashuba, Vitaly
Бібліографічний опис: Кашуба В. Змістовний компонент фізичного виховання студентів із порушеннями опорно-рухового апарату в спеціальних медичних групах / Віталій Кашуба // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2015. − Вип. 20. – C. 44-50.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 9-лют-2017
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: студент
фізичне виховання
опорно-руховий апарат
спеціальна медична група
student
physical education
musculoskeletal
special medical group
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання устрою та функціонування фізичного виховання студентів із порушеннями опорно-рухового апарату в спеціальних медичних групах вищих освітніх закладів. Завдання роботи – на основі теоретичного аналізу даних спеціальної літератури з’ясувати чільні засади змісту фізичного виховання студентів із порушеннями опорно-рухового апарату. Установлено та систематизовано ключові теоретичні й практичні аспекти організації цих занять в умовах ВНЗ. Окреслено та детерміновано базові чинники забезпечення ефективності занять фізичним вихованням із цими студентами в спеціальних медичних групах і виокремлено дискусійні моменти досліджуваного питання. The questions build and operation of physical training of students’ in special medical groups with disorders of the musculoskeletal system in universities. is considered. The task of the work – the main principles of the content of physical education of students with disorders of the musculoskeletal system to find out on the basis of theoretical analysis of literature data. Based on the theoretical analysis and experimental verification the key theoretical and practical aspects of the organization of these activities in the conditions of high school the established and systematized. The key factors to ensure the effectiveness of training with these students in special medical groups and discussion points are highlighted in this perspective the determined and is determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11604
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2015, № 20

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vitaly Kashuba.pdfОсновна стаття322,69 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.