Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11599
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетровська, Тетяна Валентинівна-
dc.contributor.authorPetrovskaya, Tatyana-
dc.date.accessioned2017-02-09T15:04:52Z-
dc.date.available2017-02-09T15:04:52Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПетровська Т. Особистісні детермінанти адаптації спортивних педагогів в умовах професійного вигорання / Тетяна Петровська // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2015. − Вип. 20. – С. 21-27.uk_UK
dc.identifier.otherУДК:796.071.4:159.947.24-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11599-
dc.description.abstractУ статті розглянуто емоційне вигорання спортивних педагогів як процес професійної деформації та як механізм психологічного захисту. Припускається, що схильність спортивних педагогів до вигорання значною мірою визначається індивідуально-психологічними особливостями їхньої особистості й особистісною адаптивністю. Завдання статті – визначити рівень соціальної адаптивності спортивних педагогів, виявити індивідуально-психологічні якості особистості, які детермінують її здатність адаптуватись; установити особливості прояву вигорання спортивних педагогів із рівнем соціальної адаптації та осо¬бистісними якостями. Результати. Високому рівню адаптації сприяють низька агресивність, середній рівень ригідності, самоконтролю, власної ефективності й адекватна самооцінка, а також високий рівень лабільності, конформності й креативності. У всіх групах досліджуваних спортивних педагогів виявлено процес емоційного вигорання. Простежено тенденцію підвищення показників емоційного вигорання в осіб із високим рівнем адаптації. Висновки. Розгляд проблеми професійного вигорання з погляду психологічного захисту дасть змогу полегшити розв’язання проблеми оптимізації праці в спортивно-педагогічній сфері, а також сприятиме побудові стратегій професійного самозбереження.The article examines the emotional burnout of sports teachers as professional deformation process and as a mechanism of psychological defense. It is expected that the tendency of sports teachers to burnout is largely determined by the individual psychological characteristics of their personality and personal adaptability. Task. To determine the level of social adaptation of sports teachers. To identify individual psychological qualities of personality that determine the ability to adapt. To set particular manifestation of burnout of sports teachers with the level of social adaptation and personality characteristics. Results. High adaptation level is assured by low aggressiveness, the average level of rigidity, self-control, self-efficacy and self-esteem, as well as a high level of lability, conformity and creativity. In all groups of sports teachers the process of burnout has been found. The tendency of increase of burnout rates among individuals with a high level of adaptation has been found out. Conclusions. Review of the problem of professional burnout in terms of psychological protection makes it easier to optimize the solution of labor problems in sports and educational field, and will help build strategies for professional survival.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectпрофесійні деформаціїuk_UK
dc.subjectпрофесійне вигоранняuk_UK
dc.subjectемоційне вигоранняuk_UK
dc.subjectадаптивністьuk_UK
dc.subjectпсихологічний захистuk_UK
dc.subjectprofessional deformationuk_UK
dc.subjectprofessional burnoutuk_UK
dc.subjectemotional burnoutuk_UK
dc.subjectadaptabilityuk_UK
dc.subjectpsychological defenseuk_UK
dc.titleОсобистісні детермінанти адаптації спортивних педагогів в умовах професійного вигоранняuk_UK
dc.title.alternativePersonal Determinants of Adaptation of Sports Teachers in Terms of Professional Burnoutuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2015, № 20

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tatyana Petrovskaya.pdfОсновна стаття317,13 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.