Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11536
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГлебова, Наталя Іванівна-
dc.contributor.authorГлебова, Наталья Ивановна-
dc.contributor.authorHlebova, Natalia I.-
dc.date.accessioned2017-02-01T14:15:15Z-
dc.date.available2017-02-01T14:15:15Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationГлебова Н. І. Професійно-освітні чинники підготовки фахівців водного транспорту в контексті проблеми регіонального розвитку й соціальної / Н. І. Глебова // Соціологічні студії. – Луцьк: Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. - № 2 (9). - С. 71-76-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11536-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблеми формування, закріплення, відтворення й регулювання продуктивних форм відносин між членами суспільства на засадах забезпечення згуртованості та культурної взаємовідповідності членів професійних груп. Ґрунтуючись на загальній теорії адаптації особистості проаналізовано чинники впливу освітнього середовища на ціннісні орієнтації особистості як засобу досягнення оптимальної соціальної рівноваги індивіда. Висвітлено перспективи залучення освітніх практик розширення можливостей повноцінної адаптації особистості до правил ринкових відносин і формування ринкової культури в молоді та оптимізації системи соціальних взаємин в усталеному регіональному соціокультурному просторі за допомогою підвищення ефективності підготовки фахівців водного транспорту в сучасних умовах розвитку морської галузі в Україні. This paper addresses the problem of developing methodological principles of vocational education in the context of real social interaction and civic Ukrainian community on the principles of cohesion and cultural conformity of the members of the professional groups. There is analyzes modern methods of research and scientific support of the process of formation of professional education for better use of the educational potential in this process; it substantiates the expediency of integrated solution, consolidation, restoration and regulation of productive forms of relations between members of society on the principles of cohesion and cultural conformity of the members of the professional groups, and the implementation practice models of education that allows us to extend the capabilities of a full adaptation of the individual to the rules of market relations and market culture among young people. It substantiates the need for comprehensive consideration of the specific professional training of maritime professions as extremely important means of achieving social balance individual and optimal interaction between the individual and the social environment in the social relations in the established regional socio-cultural space.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectморська спільнотаuk_UK
dc.subjectморська соціальна субкультураuk_UK
dc.subjectлюдина моряuk_UK
dc.subjectморська соціологіяморська соціологіяuk_UK
dc.subjectукраїнський Приморський регіонuk_UK
dc.subjectmarine communityuk_UK
dc.subjectthe marine social subcultureuk_UK
dc.subjectpeople of the seauk_UK
dc.subjectsea Sociologyuk_UK
dc.subjectUkrainian seaside regionuk_UK
dc.titleПрофесійно-освітні чинники підготовки фахівців водного транспорту в контексті проблеми регіонального розвитку й соціальної стабільності Приморського регіонуuk_UK
dc.title.alternativeThe Vocational and Educational Factors of Training Specialists of Water Transport in the Context of Problems in Regional Development and Social Stability of the Pomeranian Regionuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Соціологічні студії, 2016, № 2 (9)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
socst_2016_2_15.pdf244,9 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.