Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11518
Назва: Феномен міського публічного простору (одна вулиця, два дні, місто-мільйонник: досвід соціального експерименту в місті Одеса)
Інші назви: The Phenomenon of Urban Public Space (One Street, Two Days Megacities: the Experience of Social Experiment in Odessa)
Автори: Полюга, Василь Андрійович
Полюга, Василий Андреевич
Poliuha, Vasyl A.
Бібліографічний опис: Полюга В. А. Феномен міського публічного простору (одна вулиця, два дні, місто-мільйонник: досвід соціального експерименту в місті Одеса) / В. А. Полюга // Соціологічні студії. – Луцьк: Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. - № 2 (9). - С. 52-55
Дата публікації: 2016
Дата внесення: 31-січ-2017
Теми: місто
публічний простір
соціальні відносини
city
public space
social relations
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто процес проведення соціального експерименту в місті Одеса «Оккупай Жукова», ініційованого громадською організацією «Urban Inst» спільно з «Impact Hub Odessa» щодо практичного розвʼязання проблем міських територій. Окреслено особливості сприйняття публічного простору різними категоріями жителів міста, запропоновано основні напрями трансформації соціального простору міста та екстраполяцію цих підходів на повсякденну діяльність щодо зміни функціонального призначення простору міста. За результатами експерименту зафіксовано наявні відмінності інтересів для різних груп користувачів публічного простору, що разом із відсутністю підтримки з боку територіальної громади та легітимності дій є тими причинами, за якими досить складно впроваджувати зміни на рівні міського середовища. Запропоновано розвʼязання проблеми наданням відкритим громадським просторам статусу своєрідного форуму, де люди різного віку, походження, доходів мали б можливість взаємодіяти між собою. У разі відсутності погодженої взаємодії між публічним простором і безпосереднім споживачем його послуг у подальшому простір стає нейтральним та некомфортним, «порожнім» щодо смислів і культурних цінностей та може бути «приватизованим» маргінальними елементами міської спільноти або стихійними й неконтрольованими спільнотами. The article examines the process of social experiment in Odessa «Zhukov Okkupay». The practical problems of urban areas. The project was initiated by the NGO Urban Inst conjunction with the Impact Hub Odessa. The peculiarities of perception of public space by different categories of residents proposed main areas of transformation of the social space of the city and the extrapolation of these approaches to daily activities to change the functionality of the space city. The results of the experiment recorded the differences of interests for different groups of users of public space, together with the lack of support from the side of the local community and the legitimacy of the actions are the reasons for which is difficult to implement changes at the level of the urban environment. The solution of the problem by providing an open public space status of a kind of forum where people of all ages, origins, income would have the opportunity to interact with each other is offered. In the absence of coordinated interaction between the public space and its direct consumer services, further space is neutral and uncomfortable, «empty» in terms of meanings and cultural values and can be «privatized» marginal elements of the urban community, or natural and uncontrollable communities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11518
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Соціологічні студії, 2016, № 2 (9)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
socst_2016_2_11.pdf258,55 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.