Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11509
Назва: «Споживання інформації» у сучасному українському місті під час війни: інформаційний «розрив» між Сходом та Заходом
Інші назви: «Consuming of Information» in the Modern Ukrainian City at the Time of War: the Information «Gap» Between East and West
Автори: Буричка, Роман
Бурычка, Роман
Burychka, R.
Бібліографічний опис: Буричка Р. «Споживання інформації» у сучасному українському місті під час війни: інформаційний «розрив» між Сходом та Заходом / Р. Буричка // Соціологічні студії. – Луцьк: Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. - № 2 (9). - С. 6-9
Дата публікації: 2016
Дата внесення: 31-січ-2017
Теми: інформація
інформаційна війна
символічний інтеракціонізм
проросійські ЗМІ
information
information war
symbolic interactionism
pro-Russian media
информация
информационная война
символический интеракционизм
пророссийские СМИ
Короткий огляд (реферат): Розглядаючи поняття «споживання інформації» як процес її пошуку, отримання крізь призму каналів засвоєння та певні типи реакцій на неї як складник гібридної війни на Сході України в межах парадигми символічного інтеракціонізму, ми отримали можливість виявити й описати особливості інформаційної «взаємодії» населення міст Сходу та Заходу України в символічному вимірі. Визначено, що «розквіту» інформаційної війни сприяло існування недержавних про-російських ЗМІ, обмеження сепаратистами доступу до українських ЗМІ, подання ворогом інформації як єдиної об’єктивної. Особли-востями споживання інформації є неоднаковий доступ до її джерел, монополізація ЗМІ та подання проросійської позиції як єдино правильної на Сході країни. Обмеження ЗМІ місцевою «владою» на Сході призвело до поділу між населенням Східного й Західного регіонів на «ми» та «вони». Це й виявляє інформаційний «розрив» між жителями цих регіонів. Як висновок, «примирення» потрібно шукати у вивченні методів інформаційної війни і якісній протидії їм, і самі ж ЗМІ можуть примирити всі частини населення країни. The war in the eastern Ukraine also called a hybrid war, war on two fronts – military and information. The focus of this article is the informative component, the article describes the features of the concept of «consumer information» and how this category describes the nature of the information war. Our author's definition of «consumer information» means a process of searching information, receipting it through the prism of channels (Internet, TV, printed sources), assimilation and specific types of reactions to it. Using the methodology of symbolic interactionism made it possible to identify and describe the features of «interaction» between East and West of Ukraine in the information space during the war, especially their «specific» integration. Determined that information war «supported» by the existence of private pro-Russian media, limiting access to the Ukrainian media by pro-Russian separatists, enemy’s providing of information as the only objective one. Author analyzed that the features of consumer information in the Ukrainian society during a war are: unequal access to information between both regions and the monopolization of the media (especially television) and presentation of the pro-Russian position as the only objective and in the East, which precludes analysis and comparison of its consumers. «Closeness of the East led to hostile sentiments between people of Eastern and Western regions, the division into «us» and «them». Our final hypothesis says that the priority of the security of all states must be exactly information security (studying methods of information war and their quality opposition).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11509
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Соціологічні студії, 2016, № 2 (9)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
socst_2016_2_3.pdf226,78 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.