Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11091
Назва: Самоидентификация горожан и образ города (кейс – г. Запорожье)
Інші назви: Identity Citizens and Image of the City (Case – Zaporozhye)
Автори: Катаев, Станислав Львович
Катаєв, Станіслав Львович
Kataev, Stanyslav L.
Бібліографічний опис: Катаев С. Самоидентификация горожан и образ города (кейс – г. Запорожье) /С. Катаев // Соціологічні студії. – Луцьк: Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. - № 1 (8). - С. 64-68
Дата публікації: 2016
Дата внесення: 14-гру-2016
Теми: город
социология города
городская идентификация
Запорожье
объекты гордости горожан
социологические исследования
місто
соціологія міста
міська ідентифікація
Запоріжжя
обʼєкти гордості мешканців міста
соціологічне дослідження
city
sociology of the city
city identification
Zaporozhye
objects citizens pride
sociological studies
Короткий огляд (реферат): В статье на теоретическом и эмпирическом материале обсуждаются проблемы городской идентификации. Утверждается, что идентификация возможна при позитивном восприятии города, он должен быть особенным, иметь отличительные черты, объекты для гордости. Специфика города может проявляться в особенностях географической среды, истории, исторических личностей, промышленности, особенностях застройки и др. Для г. Запорожья знаковым является наличие острова Хортицы. Жители города гордятся гигантами индустрии, своей историей, памятными местами и природой. У статті на теоретичному й емпіричному матеріалі проаналізовано проблеми міської ідентифікації. Стверджується, що ідентифікація можлива при позитивному сприйнятті міста, воно повинне бути особливим, мати відмінні риси, обʼєкти для гордості. Специфіка міста може проявлятися в особливостях географічного середовища, історії, історичних особистостей, промисловості, забудови та ін. Для м. Запоріжжя знаковою є наявність острова Хортиці. Жителі міста пишаються гігантами індустрії, своєю історією, памʼятними місцями й природою. The aim of the article is a discussion on the theoretical and empirical levels of problems associated with the symbolic value for the city's residents, which serves as the city identification support. The collective sense of the city involves a measure of the relationship to him as a house as a metaphor and as the nearest environment friendly real home. The image of the house bears the load of the sensual and functional. Sensual is responsible for the perception of the city as a family, friends. The functional component involves the relationship to the city as a useful, necessary for the realization of life plans, as a social space, populated by people with their numerous connections, objects, relations, resources to fulfill its mission town. To investigate the relationship to the city of its residents had taken a poll of citizens. According to a representative sample of the adult population surveyed about 700 people. The questionnaire contained the question «What can be proud of our city?» According to respondents, in the first place is industry. In second place in the list of objects of pride is history. In third place marked «memorials». City must have distinctive features; objects have to be proud, to be something that can serve as a basis for identifying with the city. Identification is possible with a positive perception of the city.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11091
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Соціологічні студії, 2016, № 1 (8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
socst_2016_1_12.pdf228,28 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.