Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10881
Title: Біологічні терміни в англомовних науково-популярних статтях дитячого стилю: лексичні, структурні, семантичні параметри(на матеріалі журналу "National Geographic Kids”)
Other Titles: The Biological Terms of Popular-Science Children’s Style (A Study of the Articles from the Magazine “National Geographic Kids”).
Authors: Василенко, Ольга Вікторівна
Шелудченко, Світлана Богданівна
Vasylenko, Olga V.
Sheludchenko, Svitlana B.
Bibliographic description (Ukraine): Василенко, О. Біологічні терміни в англомовних науково-популярних статтях дитячого стилю: лексичні, структурні, семантичні параметри (на матеріалі журналу "National Geographic kids") / О. Василенко, С. Шелудченко // Актуальні питання іноземної філології. - 2014. - № 1. - С. 38-43.
Issue Date: 2014
Date of entry: 5-Dec-2016
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: термін
твірна модель
слово-термін
термінологічне словосполучення
таксон
a term
a derivative pattern
a term-word
a terminological word-combination
a taxon
Abstract: Статтю присвячено дослідженню лексичних, структурних і семантичних особливостей біологічних термінів на матеріалі статей науково-популярного дитячого стилю. Виявлено й проаналізовано 464 біологічних терміни з 52 статей науково-популярного журналу “National Geographic Kids”. Ураховуючи психологічні особливості реципієнта, установлено закономірність тяжіння термінів до простої формальної структури, що полегшує сприймання дитячою читацькою аудиторією мультиаспектного інформаційного простору статей. Зафіксовано три твірні моделі похідних слів-термінів і шість структурних моделей термінологічних словосполучень. Окреслено частиномовну належність досліджуваного корпусу термінів-слів з урахуванням логічної категорії поняття термінів. За критерієм “об’єкт назви” виокремлено п’ять таксонів, а саме: зоологію, фізіологію, ботаніку, генетику, палеонтологію. Ураховуючи мультиаспектність таксону ЗООЛОГІЯ, виокремлено моноструктурний субтаксон “Зоогеографія” та поліструктурний субтаксон “Фауна”. This work focuses on the analysis of lexical, structural and semantic properties of biological terms in popular-science children’s articles. Fifty-two articles from the popular-science magazine “National Geographic Kids” have been analyzed and 464 biological terms have been singled out. Taking into account the recipient’s psychological peculiarities the terms’ inclination for the simple formal structure has been traced. This conformity is intended for the easier children’s comprehension of the multi-aspect informational space in the analyzed articles. Three derivative patterns for terms-words and six structural patterns for terminological word-combinations have been determined. Considering the logical category, the belonging of terms-words to the parts of speech has been outlined. Applying the criterion “the object of nomination” five taxons such as ZOOLOGY, PHYSIOLOGY, BOTANY, GENETICS and PALAEONTOLOGY have been registered. Due to the multiaspect character of the taxon ZOOLOGY monostructural subtaxon ZOOGEOGRAPHY and polystructural subtaxon FAUNA have been segregated
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10881
Content type: Article
Appears in Collections:Актуальні питання іноземної філології, 2014, №1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
akpif_2014_1_10.pdf433,77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.