Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10848
Title: Педагогічна практика студентів: проблеми оцінювання (з досвіду роботи)
Authors: Прокопчук, Вікторія Євгенівна
Prokopchuk, Viktoriia Ye.
Bibliographic description (Ukraine): Прокопчук В. є. Педагогічна практика студентів: проблеми оцінювання (з досвіду роботи) / В. Є. Прокопчук // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Актуальні проблеми методики навчання історії, правознавства тиа суспільствознавчих дисциплін" / [упоряд. Г. Г. Яковенко]. - Х.: Видавництво Харківського національного автомобільно-дорожнього університету, 2011. - Випуск 3. - С. 32-37.
Issue Date: 2011
Date of entry: 30-Nov-2016
Publisher: Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Keywords: освіта
education
навчання
studies
практика
practice
урок
lesson
план-конспект
plan-compendium
Abstract: Формування обєктивних підходів до оцінюваня навчальних досягнень студентів під час педагогічної практики є актуальною проблемою. Враховуючи досвід, ми спробували визначити систему та критерії оцінювання знань, вмінь та навичок студентів.
Objective approaches to evalution of students achievements during the pedagogical practice is rather actual problem. taking into account our experience we have made an attempt to work out the system and criteria of evaluating the students knowlage and skills.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10848
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FH)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23111.pdf184,87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.