Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10677
Назва: Комп’ютерна програма як об’єкт пізнавальних дій
Автори: Головін, Микола Борисович
Holovin, Mykola B.
Бібліографічний опис: Головін М. В. Комп’ютерна програма як об’єкт пізнавальних дій / М. Б. Головін // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. - 2007.- Вип. 18 : Педагогіка і психологія. - С. 32 - 37.
Дата публікації: 2007
Дата внесення: 3-жов-2016
Видавництво: Вінницький державний університет М.Коцюбинського
Теми: педагогіко-психологічний експеримент
сучасні методи навчання
Короткий огляд (реферат): Програмування є не тільки цікавим предметом вивчення, але й зручним об’єктом для психолого-педагогічних спостережень. Цей предмет міг би стати полігоном для відпрацювання нових технологій навчання. Для адекватного керування навчанням важливим є зворотній зв’язок між навчальними впливами на процес пізнання та відображенням цього процесу в файловій системі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10677
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FITM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
komputerna programa.pdf379,4 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.