Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10677Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Головін, Микола Борисович | - | 
| dc.contributor.author | Holovin, Mykola B. | - | 
| dc.date.accessioned | 2016-10-03T13:56:47Z | - | 
| dc.date.available | 2016-10-03T13:56:47Z | - | 
| dc.date.issued | 2007 | - | 
| dc.identifier.citation | Головін М. В. Комп’ютерна програма як об’єкт пізнавальних дій / М. Б. Головін // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. - 2007.- Вип. 18 : Педагогіка і психологія. - С. 32 - 37. | uk_UK | 
| dc.identifier.other | УДК 013.77:004.42; 37.013.03:004. 588(073) | - | 
| dc.identifier.uri | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10677 | - | 
| dc.description.abstract | Програмування є не тільки цікавим предметом вивчення, але й зручним об’єктом для психолого-педагогічних спостережень. Цей предмет міг би стати полігоном для відпрацювання нових технологій навчання. Для адекватного керування навчанням важливим є зворотній зв’язок між навчальними впливами на процес пізнання та відображенням цього процесу в файловій системі. | uk_UK | 
| dc.language.iso | uk | uk_UK | 
| dc.publisher | Вінницький державний університет М.Коцюбинського | uk_UK | 
| dc.subject | педагогіко-психологічний експеримент | uk_UK | 
| dc.subject | сучасні методи навчання | uk_UK | 
| dc.title | Комп’ютерна програма як об’єкт пізнавальних дій | uk_UK | 
| dc.type | Article | uk_UK | 
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FITM) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| komputerna programa.pdf | 379,4 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
