Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10677
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоловін, Микола Борисович-
dc.contributor.authorHolovin, Mykola B.-
dc.date.accessioned2016-10-03T13:56:47Z-
dc.date.available2016-10-03T13:56:47Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationГоловін М. В. Комп’ютерна програма як об’єкт пізнавальних дій / М. Б. Головін // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. - 2007.- Вип. 18 : Педагогіка і психологія. - С. 32 - 37.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 013.77:004.42; 37.013.03:004. 588(073)-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10677-
dc.description.abstractПрограмування є не тільки цікавим предметом вивчення, але й зручним об’єктом для психолого-педагогічних спостережень. Цей предмет міг би стати полігоном для відпрацювання нових технологій навчання. Для адекватного керування навчанням важливим є зворотній зв’язок між навчальними впливами на процес пізнання та відображенням цього процесу в файловій системі.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВінницький державний університет М.Коцюбинськогоuk_UK
dc.subjectпедагогіко-психологічний експериментuk_UK
dc.subjectсучасні методи навчанняuk_UK
dc.titleКомп’ютерна програма як об’єкт пізнавальних дійuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FITM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
komputerna programa.pdf379,4 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.