Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1064
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХом'як, Алла Петрівна-
dc.contributor.authorKhomiak, Alla P.-
dc.date.accessioned2013-05-24T09:36:43Z-
dc.date.available2013-05-24T09:36:43Z-
dc.date.issued2010-04-12-
dc.identifier.citationХом’як А. П. Педагогічні технології формування комунікативної компетентності старшокласників у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / А. П. Хом'як ; Ін-т педагогіки НАПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 371.38-057.874-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1064-
dc.description.abstractУ дисертації розглянуто проблему педагогічних технологій формування комунікативної компетентності старшокласників у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу. Розкрито суть і структурну будову поняття “комунікативна компетентність”; визначено психолого-педагогічні умови і шляхи використання потенціалу предметів гуманітарного циклу в формуванні комунікативної компетентності; теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність нової педагогічної технології формування комунікативної компетентності старшокласників – діалогового спілкування у навчально-виховному процесі, в основу якої покладено особистісно діяльнісний підхід, що визначає рівноправну співпрацю учителя і учнів як суб’єктів навчальної діяльності та спілкування, спрямовану на спільне розв’язування комунікативних задач; спрямованість особистості, основою якої є світогляд як ефективний спосіб виклику комунікативної мотивації. Виявлено специфічні особливості педагогічної технології підготовки учнів до іншомовного спілкування. Експериментальне дослідження довело ефективність запропонованих педагогічних технологій, їх доцільність використання у навчально-виховному процесі. Thesis for the Candidate Degree in Pedagogy. Speciality 13.00.09 – Theory of Studies. – The Institute of Pedagogy of NAPS of Ukraine, Kyiv, 2010. This dissertation presents the study of the pedagogical technologies forming communicative competence of the senior pupils in the process of the Humanities studies. The main idea of the concept “communicative competence” and its structural construction are revealed. The psychological and pedagogical conditions as well as the ways for the usage of the Humanities’ potential in the process of the communicative competence formation are determined. The effectiveness of pedagogical technology forming communicative competence of the senior pupils – dialogic communication in the process of teaching and upbringing – is theoretically proved and experimentally verified. The personal activity approach is basic for it. It determines the equal cooperation of teachers and pupils as the participants of educational activity and communication, aimed at joint solving of the communicative problems. The personality’s trend is also very important, with world outlook as the effective means of communicative motivation challenge being its basis. Experimental studies proved the effectiveness of the suggested pedagogical technologies, the feasibility of using them in the learning process.uk_UK
dc.description.sponsorshipІнститут педагогіки НАПН України, Київuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherІнститут педагогіки НАПН Україниuk_UK
dc.subjectкомунікативністьuk_UK
dc.subjectkomunikatyvnistuk_UK
dc.subjectкомунікація-
dc.subjectкомпетентність-
dc.subjectкомпетентнісна освіта-
dc.subjectкомунікативна компетентність-
dc.subjectкомунікативна здібність-
dc.subjectпедагогічна технологія-
dc.subjectcommunication-
dc.subjectsociability-
dc.subjectcompetence-
dc.subjectcompetence education-
dc.subjectcommunicative competence-
dc.subjectpedagogical technology-
dc.subjectкомунікабельність-
dc.subjectcommunicative aptitude-
dc.titleПедагогічні технології формування комунікативної компетентності старшокласників у процесі вивчення предметів гуманітарного циклуuk_UK
dc.title.alternativePedagogical Technologies Forming Сommunicative Competence of the Senior Pupils in the Process of the Humanities Studies.uk_UK
dc.typeThesisuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
titul.pdf110,28 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
aref.pdf304,72 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.