Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10611
Назва: Особливості взаємозв’язків координаційних здібностей із психічними процесами та властивостями в молодших школярів із затримкою психічного розвитку
Інші назви: Coordinating Abilities with Psychological Processes and Characteristics of Junior Pupils with Mental Development Delay
Автори: Тучак, Олег
Коць, Михайло
Tuchak, Oleh
Kots, Mykhaylo
Бібліографічний опис: Тучак О. Особливості взаємозв’язків координаційних здібностей із психічними процесами та властивостями в молодших школярів із затримкою психічного розвитку / О. Тучак, В. Романюк, М. Коць // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Східноєвроп. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2015. - № 4 (32). - C. 196-200.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 19-вер-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: затримка психічного розвитку
кореляція
координація
учні молодшого шкільного віку
mental development delay
correlation
coordination
pupils of junior school age
Короткий огляд (реферат): Затримка психічного розвитку в дітей молодшого шкільного віку – актуальна проблема сьогодення. Вона потребує нових підходів до корекції патологічних станів у процесі фізичного виховання. Mental development delay of children of junior school age is a topical problem nowadays. It requires new approaches in correction of patho­logical conditions in the process of physical education. It is proved the hypothesis about existence of interconnections of coordinating skills with psychological processes and characteristics. With the help of correlational analysis it was established the more complicated according to its structure coordinating quality the more number of coordinating skill and mental processes and qualities it correlates. The perspective of the study is development of methodology of studying of coordinating exercises by pupils of junior school age with mental development delay at lessons of physical culture. It is foreseen that development of coordinating skills will contribute to positive changes in mental processes and characteristics of junior pupils.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10611
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2015, № 4 (32)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
46_3.pdf365,24 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.