Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10596
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАльошина, Алла-
dc.contributor.authorБичук, Олександр-
dc.contributor.authorАльошина, Анастасія-
dc.contributor.authorAleshina, Alla-
dc.contributor.authorBychuк, Oleksandr-
dc.contributor.authorAleshina, Anastasiya-
dc.date.accessioned2016-09-18T21:21:07Z-
dc.date.available2016-09-18T21:21:07Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationАльошина А. Теоретичні аспекти корекції рухових функцій молодших школярів із відхиленнями розумового розвитку в процесі фізичного виховання / А. Альошина, О. Бичук, А. Альошина// Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Східноєвроп. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2015. - № 4 (32). - C. 136-140.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 37.037-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10596-
dc.description.abstractМета – проаналізувати підходи до корекції рухових функцій дітей із відхиленнями розумового розвитку в процесі фізичного виховання. Проаналізовано рухові функції дітей із відхиленнями розумового розвитку, визначено фактори, які впливають на формування їхньої моторики. Вивчено особливості розвитку моторики дітей мо­лодшого шкільного віку з відхиленнями розумового розвитку. Обгрунтовано й розроблено блок-схему корекції ру­хових функцій молодших школярів із відхиленнями розумового розвитку в процесі фізичного виховання. Визначено мету та завдання корекції рухових функцій молодших школярів із відхиленнями розумового розвитку в процесі фізичного виховання, напрями та етапи корекції, принципи, методи й засоби корекції, форми прове­дення занять, учасників реалізації програми корекції, а також контроль та критерії оцінювання. Purpose: to analyse the existent approaches to correction of motor functions of children with abnormalities of mental development in the process of physical education. It is analyzed the motor functions of children with abnormalities of mental development, defined the factors that influence formation of their motor function. It is studied the peculiarities of development of motor function of children of junior school age with abnormalities of mental development. It is grounded and developed a block-scheme of correction of motor functions of junior pupils with abnormalities of mental development in the process of physical education. It is defined the aim and tasks of correction of motor functions of junior pupils with abnormalities of mental development in process of physical education, orientations and stages of correction, forms of conducting classes, participants of realization of correction program, control and criteria of valuation.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectдіти молодшого шкільного вікуuk_UK
dc.subjectмоторикаuk_UK
dc.subjectвідхилення розумового розвиткуuk_UK
dc.subjectкорекціяuk_UK
dc.subjectchildren of junior school ageuk_UK
dc.subjectmotor functionuk_UK
dc.subjectabnormalities of mental developmentuk_UK
dc.subjectcorrectionuk_UK
dc.titleТеоретичні аспекти корекції рухових функцій молодших школярів із відхиленнями розумового розвитку в процесі фізичного вихованняuk_UK
dc.title.alternativeTheoretical Aspects of Correction of Motor Functions of Junior Pupils with Abnormalities of Mental Development in the Process of Physical Educationuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2015, № 4 (32)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
33_7.pdf312,68 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.