Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10583
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖень Цян Сан-
dc.contributor.authorSan Zhen Qiang-
dc.date.accessioned2016-09-18T19:05:41Z-
dc.date.available2016-09-18T19:05:41Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЖень Цян Сан Вплив занять пауерліфтингом на психофізіологічні показники студентів з ураженнями опорно-рухового апарату / Жень Цян Сан // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Східноєвроп. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2015. - № 4 (32). - C. 82-86.uk_UK
dc.identifier.otherУДК [ 79 6. 819 : 621.821 ] – 057.87-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10583-
dc.description.abstractПитання покращення стану здоров’я студентської молоді – одне з пріоритетних на сучасному етапі розвитку України. Одним з основних напрямів розв’язання цієї проблеми вважається розробка та впровадження спеціальних методик, заснованих на використанні фізичних вправ. Про це і йдеться в нашому дослідженні. Мета статті – вивчення психофізіологічних та інших характеристик студентів-пауерліфтерів з ураженнями опорно-рухового апарату і їхніх однокурсників з аналогічним захворюванням, які не займаються фізичною культурою, для визначення впливу занять пауерліфтингом на їхній організм і розробки відповідної методики. Методи дослідження – теоретичний аналіз, синтез та узагальнення інформації, психологічна діагностика, математична статистика й педагогічний експеримент. В експерименті брали участь 39 студентів-чоловіків віком 18–22 роки із захворюваннями опорно-рухового апарату (21 із них мають стаж занять пауерліфтингом один рік, 18 – два та 29 – не займалися фізичною культурою). У статті за результатами експериментальних пошуків обґрунтовано можливість фізичної реабілітації студентів з ураженнями опорно-рухового апарату за допомогою спеціальних методик занять пауерліфтингом. Зокрема, доведено, що заняття пауерліфтингом чинять позитивний вплив на психофізіологічні характеристики студентів з ураженнями опорно-рухового апарату. The problem of improvement students’ health is one of the priorities at the modern stage of development of Ukraine. One of the priority directions of this problem solving is working out and imple­mentation of the special methods based on physical exercises. The article dedicated to solving of this very problem. The aim of the investigation is to study psychophysiological characteristics of students-power lifters with affections of locomotor apparatus and their group mates with the same affections who don’t practice physical culture, in order to define the degree of influence of powerlifting trainings on their organisms and development of the suitable methodology. Methods of the study: theoretical analysis, synthesis and generalization of information, psychological diagnostics, mathematical statistics and pedagogical experiment. The experiment involved 39 male students aged 18–22 with affections of locomotor apparatus (21 persons were practicing powerlifting for 1 year, 18 – for 2 years and 29 men did not practicing physical culture). In the article due to the results of scientific studies it is grounded the possibility of physical rehabilitation of students with affections of locomotor apparatus with the help of special methods of powerlifting practicing. Also it is proved that powerlifting trainings have positive influence on students with affections of locomotor apparatus.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectзаняттяuk_UK
dc.subjectзахворюванняuk_UK
dc.subjectздоров’яuk_UK
dc.subjectметаuk_UK
dc.subjectмотиваціяuk_UK
dc.subjectособистістьuk_UK
dc.subjectпауерліфтингuk_UK
dc.subjectпсихофізіологічнийuk_UK
dc.subjectстанuk_UK
dc.subjectстудентиuk_UK
dc.subjectтестуванняuk_UK
dc.subjecttrainingsuk_UK
dc.subjectdiseaseuk_UK
dc.subjecthealthuk_UK
dc.subjectaimuk_UK
dc.subjectmotivationuk_UK
dc.subjectpersonalityuk_UK
dc.subjectpowerliftinguk_UK
dc.subjectpsychophysiologicaluk_UK
dc.subjectconditionuk_UK
dc.subjectstudentsuk_UK
dc.subjecttestinguk_UK
dc.titleВплив занять пауерліфтингом на психофізіологічні показники студентів з ураженнями опорно-рухового апаратуuk_UK
dc.title.alternativeInfluence of Powerlifting Practicing on Psychophysiological Indices of Students with Affections of Locomotor Apparatusuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2015, № 4 (32)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20_21.pdf382,03 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.