Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10578
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВінтоняк, Олег-
dc.contributor.authorВипасняк, Ігор-
dc.contributor.authorVintonyak, Oleh-
dc.contributor.authorVypasnyak, Ihor-
dc.date.accessioned2016-09-18T18:33:33Z-
dc.date.available2016-09-18T18:33:33Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationВінтоняк О. Технологія розвитку психофізичних якостей у дошкільнят у процесі фізичного виховання / О. Вінтоняк, І. Випасняк // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Східноєвроп. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2015. - № 4 (32). - C. 63-68.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 37.037: 159.922-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10578-
dc.description.abstractАналіз сучасного стану організації фізичної культури в дошкільних навчальних закладах указує на необхід­ність модернізації змісту першої ланки освіти, що виступає підґрунтям для формування гармонійно розвиненої дитини. Для визначення ефективності чинних програм навчання й виховання в ДНЗ проведено дослідження старших дошкільнят. За його результатами сформульовано проблематику наукового пошуку. Зокрема, установлено низьку обізнаність дітей стосовно питань організації здорового способу життя, харчування. Визначено по­казники фізичної підготовленості, фізичного розвитку, морфофункціональні дані старших дошкільнят. Результа­ти дослідження свідчать про те, що в більшості рівень розвитку всіх досліджуваних параметрів нижчий за середній, що підтверджує низьку ефективність чинних програм фізичної культури в дошкільному навчальному закладі. Обґрунтовано й розроблено технологію формування психофізичного здоров’я в дитини старшого до­шкільного віку, що містить систему засобів. Вони взаємопов’язані та взаємозумовлені розвитком дитини, спрямовані на реалізацію змістової лінії – формування психофізичного здоров’я дитини. Для реалізації основних положень роботи створено відповідні педагогічні умови, які забезпечили ефективне використання засобів, методів, форм фізичного виховання й сприяли розвитку інтересу дітей до самовдоско­налення. Експериментальне дослідження підтверджує ефективність запропонованої технології розвитку психо­фізичних якостей у дітей старшого дошкільного віку.The analysis of temporary condition of organization of physical culture at preschool establishments points out the necessity of modernization of content of the first unit of education, is the basis for formation of a harmoniously developed child. For defining the effectiveness of the acting programs of studying and education at children preschool establishment it was conducted the study of senior preschoolers. According to its results it was formed the problematic of the scientific search. In particular it was determined low knowledge of children of the question of healthy lifestyle organization, healthy nutrition. It was also defined the indicators of physical preparedness, physical development, morphofunctional data of senior preschoolers. The results of the study indicate that in most cases the level of development of all the studied parameters is lower than the average which witnesses low effectiveness of the acting programs of physical culture at a preschool educational establishment. It was grounded and developed the technology of formation of psychophysical health of a child of senior preschool age has a system of means which are aimed at realization of the content line: formation of psychophysical health. For realization of the main regulations of the thesis it was created the corresponding pedagogical conditions which secured the effective usage of means, methods, forms of physical education and promoted the development of child’s interest in self-perfection. Experimental study proves the effectiveness of the presented technology of formation of psychophysical health of children of senior school age.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectпсихофізичне здоров’яuk_UK
dc.subjectдіти старшого дошкільного вікуuk_UK
dc.subjectфізичне вихованняuk_UK
dc.subjectфізична підготовленістьuk_UK
dc.subjectтехнологія процесуuk_UK
dc.subjectpsychophysical healthuk_UK
dc.subjectchildren of senior preschool ageuk_UK
dc.subjectphysical educationuk_UK
dc.subjectphysical preparednessuk_UK
dc.subjectprocess technologyuk_UK
dc.titleТехнологія розвитку психофізичних якостей у дошкільнят у процесі фізичного вихованняuk_UK
dc.title.alternativeTechnology of Development of Psychophysical Qualities of Preschoolers in the Process of Physical Educationuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2015, № 4 (32)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15_21.pdf343,16 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.