Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10573
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНасонова, Юлія-
dc.contributor.authorNasonova, Yuliya-
dc.date.accessioned2016-09-18T17:53:19Z-
dc.date.available2016-09-18T17:53:19Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationНасонова Ю. До питання сутнісного наповнення поняття «культура рухів» / Ю. Насонова // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Східноєвроп. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2015. - № 4 (32). - C. 44-48.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 796/799:111.852:008-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10573-
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу наукової літератури відзначено актуальність упровадження ідей дбайливого ставлення особистості до свого фізичного здоров’я, наявності естетичного смаку, гармонійності та есте­тичної привабливості здійснюваних рухів. Висвітлено сучасний стан розвитку естетичної культури у сфері руху. Розкрито сутність і зміст понять «рух», «рухова активність», «рухова дія» й «рухова культура». На основі досліджень сучасних науковців охарактеризовано основні компоненти поняття «культура рухів», су­часну систему навчання культури рухів. Розглянуто вплив рухової культури на особистість та розвиток люди­ни в цілому, а також входження в культуру через рух дітей молодшого шкільного віку. Зроблено висновки, що молодший шкільний вік особливо сприятливий для оволодіння базовими компонентами культури рухів та освоєння великого арсеналу рухових координацій. n the article on the basis of scientific literature analysis it was proved the topicality of implementation of the ideas of considerate attitude of a personality to his own physical health, existence of aesthetic taste, harmonicity and aesthetic appeal of ongoing movements. The modern state of aesthetic culture in motion was also highlighted. The essence and content of notions of «movement», «physical activity», «motor action», «culture of movements» were defined. Based on the modern scientific studies the main components of the concept, peculiarities of formation, modern system of teaching of cultural movements were described. It was examined influence of motor culture on personality and human development in the whole, and entering culture trough movements of children of junior school age. The author came to the conclusion that junior school age is especially favorable for mastering the basic components of culture of movements and mastering great arsenal of motor coordination.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectфізична культураuk_UK
dc.subjectестетична культураuk_UK
dc.subjectрухова культураuk_UK
dc.subjectфізичний розвитокuk_UK
dc.subjectphysical cultureuk_UK
dc.subjectaesthetic cultureuk_UK
dc.subjectmotor cultureuk_UK
dc.subjectjunior pupiluk_UK
dc.titleДо питання сутнісного наповнення поняття «культура рухів»uk_UK
dc.title.alternativeIssue of Essence Filling of the Notion «Culture of Movements»uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2015, № 4 (32)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10_25.pdf324,37 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.