Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10570
Назва: Формування та оцінювання рухової навички в процесі вивчення бар’єрного бігу
Інші назви: Formation and Valuation of Motor Skill in the Process of Hurdles Race Training
Автори: Завидівська, Наталія
Zavydivska, Nataliya
Бібліографічний опис: Завидівська Н. Формування та оцінювання рухової навички в процесі вивчення бар’єрного бігу / Н. Завидівська // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Східноєвроп. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2015. - № 4 (32). - C. 31-34.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 18-вер-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: бар’єрний біг
рухова навичка
система оцінювання
оцінка сформованості навички
hurdle race
motor skill
evaluation system
evaluation of the skill formation
Короткий огляд (реферат): Наявні методи дослідження динаміки формування спортивних навичок вимагають подальшого вдоско­налення. Застосування для масових досліджень біомеханічного аналізу з реєстрацією об’єктивних показників внутрішнього стану ускладнюється відсутністю можливості отримання термінової інформації щодо ефекту навчання. Тому для вивчення динаміки формування техніки бар’єрного бігу нами обрано метод бальної оцінки зовнішньої ефективності виконання завчених рухів. Основним завданням було оцінити рівень сформованості рухової навички в студентів у процесі вивчення бар’єрного бігу. Після завершення програми вивчення бар’єрного бігу експертами на 7 балів оцінено 25 % студентів, на 5 – лише 11,6 %. Достатній рівень сформо­ва­ності рухової навички зафіксовано в 63,3 % представників експериментальної групи. Система семибальної оцінки успішності навчання та реєстрації рівня сформованості рухової навички на окремих заняттях під час вивчення техніки легкоатле­тичних вправ слугує стимулом особистих досягнень студентів.The existing methods of research in the field of the dynamics of sports skills formation demand further development. Application of mass studies of biomechanical analysis with registration of objective indices of internal condition is complicated by the absence of possibility for obtaining immediate information about the studies effect. For this reason, in order to explore the dynamics of the formation of hurdle race technique, we have chosen point evaluation method for external effectiveness of the learnt movements performance. The main goal was to evaluate the level of the students’ motor skill formation in the process of hurdle race learning. After the completion of the program of hurdle race learning, the experts’ evaluated that 25 % of students gained 7 points, while 5 points were given only to 11,6 % of students. 63,3 % of the students in the experimental group showed sufficient result of the motor skill formation. The system of 7-point scale evaluation for learning progress, registering the level of motor skill formation on certain classes during learning the technique of track-and-field exercises serves as a stimulus for students’ personal achievements.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10570
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2015, № 4 (32)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7_27.pdf307,29 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.