Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10567
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКричфалушій, Михайло-
dc.contributor.authorГнітецький, Леонід-
dc.contributor.authorШвай, Олександр-
dc.contributor.authorТарасюк, Володимир-
dc.contributor.authorKrychfalushiy, Mykhaylo-
dc.contributor.authorHnitetskyi, Leonid-
dc.contributor.authorShvay, Oleksandr-
dc.contributor.authorTarasiuk, Volodymyr-
dc.date.accessioned2016-09-18T15:52:58Z-
dc.date.available2016-09-18T15:52:58Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКричфалушій М. Самооцінка стану тривожності в студентів третього курсу заочної форми навчання в реальних умовах навчальної діяльності / М. Кричфалушій, Л. Гнітецький, О. Швай, В. Тарасюк// Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Східноєвроп. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2015. - № 4 (32). - C. 19-23.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 378:37.015.3-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10567-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано стан реактивної та особистісної тривожності в реальних умовах навчальної діяльності в студентів третього курсу заочної форми навчання. Під час дослідження не виявлено гендерних відмінностей у рівнях особистісної та реактивної тривожності в студентів третього курсу у звичайних умовах навчальної діяльності. Установлено, що 16,9 % опитаних мають низький рівень особистісної тривожності, 47,6 % – середній, 35,3 % – високий; реактивної тривож­ності – відповідно, 27,5 %, 54,9 %, 17,6 %. З’ясовано, що 18,5 % студенток третього курсу заочної форми навчання мають низький рівень особистісної тривожності, 51,7 % – середній; 29,8 % – високий; 22,2 %, 61,1%, 16,6 % – реактивної. Крім того, виявлено, що найбільш тривожними є окремі студенти, котрі не вміють справлятися з нервово-емоційним напруженням у реальних умовах навчальної діяльності. The article examines the condition of reactive and personal anxiety in real situations of educational activity of students of correspondentform of education. During the study we have defined gender differences in levels of reactive and personal anxiety of students of the third course in ordinary situations of educational activity. The results of the study have shown that 16,9 % of the questioned students of the third course of correspondentform of education have low level of personal anxiety, 47,6 % – average, 35,3 % – high; reactive anxiety – 27,5 %, 54,9 %, 17,6 % accordingly. 18,5 % of female students of the third course of correspondent form of education have low level of personal anxiety, 51,7 % – average, 29,8 % – high; reactive one – 22,2 %, 61,1 %, 16,6 % accordingly. Also the study has shown that the most anxious are students who cannot cope with nervous–emotional tension in real conditions of educational activity.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectтривожністьuk_UK
dc.subjectреактивна та особистісна тривожністьuk_UK
dc.subjectстудентuk_UK
dc.subjectanxietyuk_UK
dc.subjectreactive and personal anxietyuk_UK
dc.subjectstudentuk_UK
dc.titleСамооцінка стану тривожності в студентів третього курсу заочної форми навчання в реальних умовах навчальної діяльностіuk_UK
dc.title.alternativeSelf-evaluation of Anxiety Condition of Future Physical Culture Teachers in Educational Activity Situationsuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2015, № 4 (32)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4_31.pdf405,77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.