Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10510
Назва: Особливості добової рухової активності школярів 5–6 класів
Інші назви: Daily Motor Activity Peculiarities of Pupils of 5–6 Classes
Автори: Розтока, Андрій
Roztoka, Andriy
Бібліографічний опис: Розтока А. Особливості добової рухової активності школярів 5–6 класів / А. Розтока // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 2(34). – С. 46-50.
Дата публікації: 2016
Дата внесення: 14-вер-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: добова рухова актитивність
учні 5–6 класів
daily motor activity
students of 5–6 classes
Короткий огляд (реферат): Основним завданням сьогодення є створення умов для зростання добробуту населення. Значна міра рішенням поставленого завдання – збереження й покращення здоровʼя громадян усіх вікових груп, особливо підростаючого покоління. Добова рухова активність поєднує в собі різноманітні рухові дії, що виконуються в повсякденному житті й трудовій діяльності. Вона має важливе значення для оптимального функціонування організму людини та є основою здорового життя. Завдання дослідження – виявити рівень добової рухової активності школярів 5–6 класів. Визначенням добової рухової активнсті школярів слугувала методика хронометражу, розроблена Фремінгемським університетом, заснована на реєстрації діяльності підлітків упродовж доби. Використовуючи цю методику, отримано можливість зіставити показники та визначити індекс добової рухової активності. Результати дослідження свідчать, що структура добової рухової активності школярів 11– 12 років складається з базового режиму, сидячого, низького, середнього й високого. Учні, які регулярно займаються не лише обовʼязковими формами фізичного виховання, трудової діяльності в школі, але й додатково беруть участь у різноманітних фізкультурно-масових заходах школи та міста, мають достатній рівень рухової активності. Школярі, у яких визначено недостатній рівень рухової активності, переважно мають різні морфофункціональні відхилення в організмі та наявні хронічні захворювання. На рівень рухової активності учнів впливають традиції фізичної культури в школі,наявна матеріальна база, рівень професійної майстерності вчителів фізичної культури, педагогічних працівників, адміністрації школи. Також це повʼязано й із недооцінкою оздоровчої та виховної ролі фізичної культури та з нерозумінням того, що рухова активність значною мірою залежить від самих школярів. Результати дослідження добової рухової активності учнів дали можливість виявити різницю показників у стані здоровʼя. Основним засобом підвищення добової рухової активності школярів є розробка нових методик, які відповідатимуть умовам сучасного школяра. Nowadays the main task is to create conditions for the growth of population welfare. A large measure of resolution of the problem – maintaining and improving the health of citizens of all ages, especially the younger generation. Daily physical activity combines various motor actions performed in daily life and labor activities. It is essential for human body optimal functioning, as well as is the basis for a healthy life. Objective of the research – to identify the level of daily motor activity of pupils of 5–6 classes. As a definition of studentsʼ daily motor activity, timing technique, developed by University of Framingham, is served. It is based on the registration of teensʼ activity during the day. Using this method, the opportu- nity to compare performance and determine the index of daily physical activity was received. The research results show that the structure of daily motor activity of pupils aged 11–12 consists from the following regimes: basic, sitting, low, medium and high. Pupils who regularly deal with not only the mandatory forms of physical education and of school work, but additionally take part in various sports and public events at the school and city level have a sufficient degree of physical activity. Those pupils, who have insufficient physical activity, preferably have different morph functional abnormalities of the body and existing chronic diseases. The level of studentsʼ motor activity is affected by physical culture tradition in school, available material resour- ces, and the level of professional skill of teachers of physical education, teaching staff, and school administration. It is also associated with underestimation of recreational and educational role of physical education and lack of understanding of that physical activity largely depends on the students themselves. Research results of daily motor activity of students have shown the differences in health indicators. The main mean of improving the daily motor activity of students is to develop new methods that will conform to modern pupilʼs conditions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10510
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2016, № 2 (34)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розтока.pdf347,1 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.