Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10508
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДикий, Олег-
dc.contributor.authorDykyi, Oleh-
dc.date.accessioned2016-09-14T15:38:22Z-
dc.date.available2016-09-14T15:38:22Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationДикий О. Військово-спортивне багатоборство як складова частина спеціальної фізичної підготовки допризовників / Олег Дикий // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 2(34). – С. 32-37.-
dc.identifier.otherУДК 796.011.3-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10508-
dc.description.abstractАктуальність наукового дослідження обґрунтовано наявними суперечностями між запитами суспільства в справі підготовки допризивної молоді до захисту Вітчизни та стійкою тенденцією до погіршення стану здоровʼя юнаків, їх недостатньою фізич- ною підготовкою до виконання військового обовʼязку. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати доцільність прове- дення факультативних занять із військово-спортивного багатоборства в системі позакласної роботи старшокласників. Результати роботи. У забезпеченні ефективності процесу фізичного виховання старшокласників нині суттєвого значення набуває урізноманітнення позакласної роботи – проведення факультативних занять, на- приклад із військово-прикладного семиборства. Мета цього військово-прикладного виду спорту – підготовка допризивної молоді до військової служби та захисту Батьківщини. Основні завдання – виховання морально- психологічної стійкості, почуття патріотизму та колективізму майбутніх захисників Вітчизни, запобігання антисоціальним проявам серед молоді, формування та пропаганда здорового способу життя, збільшення рухової активності, підвищення престижу військової служби, залучення молоді до систематичних занять фізичною культурою й спортом. Висновки. Отже, у період інформативного перенасичення шкільних програм із базових дисцип- лін, погіршення навчально- матеріальної бази допризовної підготовки, недостатньої рухової активності старшокласників, низького рівня використання новітніх технологій рухової активності в навчальному процесі стає доцільним проведення для старшокласників у позаурочний час факультативних занять із військово-спортивного багатоборства, що дасть можливість сконсолідувати зусилля та залучити допризивну молодь до військово-патріотичної діяльності, значно покращити фізичну підготовленість у подальшому задля їх готовності до служби в Збройних силах України. Topicality of the research is predetermined by available contradictions between the demands of society in preparing young people of preinduction age for defending the homeland and a strong tendency towards deterioration of the health of young men, their lack of physical training to perform military duty. The purpose of the reseach – to theoretically justify the feasibility of elective courses with military- sports-around in the system of high school extracurricular activities. The results of the work. In ensuring the efficiency of physical education of high school students diversification of extracurricular activities, such as a military application heptathlon, is of great importance. The purpose of this military-applied sport – preparing young people of preinduction age for military service and homeland defense. The main task – raising moral and psychological stability, a sense of patriotism and collectivism of future Defenders, preventing antisocial manifestations among young people, to develop and promote a healthy lifestyle, increased physical activity, enhancing the prestige of military service, to attract young people to systematic physical culture and sports. Conclusions. Thus, during the informative glut of school programs by basic disciplines, deterioration of educational ma- terial base of preiduction training, lack of motor activity of seniors, low use of modern technologies of motor activity in the classroom we see the follofing solution of the problem: field multiathlon in extracurricular activities that will allow to consolidate efforts and attract young people to the military-patriotic activities, signi- ficantly improve physical culture in future for their willingness to serve in the Armed forces of Ukraine.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectвійськово-спортивне багатоборствоuk_UK
dc.subjectфізична підготовкаuk_UK
dc.subjectпозакласна роботаuk_UK
dc.subjectдопризовникиuk_UK
dc.subjectfield multiathlonuk_UK
dc.subjectphysical traininguk_UK
dc.subjectextracurricular activityuk_UK
dc.subjectyoung men of preinduction ageuk_UK
dc.titleВійськово-спортивне багатоборство як складова частина спеціальної фізичної підготовки допризовниківuk_UK
dc.title.alternativeField Multiathlon as Part of Special Physical Training of Preinductionsuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2016, № 2 (34)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дикий.pdf342,68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.