Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10481
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКосюк, Оксана Михайлівна-
dc.contributor.authorKosiuk, Oksana M.-
dc.date.accessioned2016-08-22T20:07:58Z-
dc.date.available2016-08-22T20:07:58Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationКосюк О. М. Розважальна функція електронних засобів масової комунікації: світовий контекст та національні особливості : дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Косюк Оксана Михайлівна ; Львівський національний ун-т ім. Івана Франка. - Л., 2005. - 214 арк. - арк. 183-205.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10481-
dc.description.abstractFor the first time the attempt to create the theoretical conception of modern mediaentertainment, including the formation of terminological base, classification of electronic mass media projects, interpretation of the intercourse from the archaic to modern layers of semantic sense with realization of main relaxing mechanisms is accomplished. The variant of horizontal-vertical analysis of mediaentertainment is also proposed. Their dominant components and levels are chosen, systematized and summarized, transformation appropriatenesses are defined, traditionally Ukrainian mediarelaxing types are picked out, the concrete actual material is brought in the scientific usage – fragments of entertaining production which demonstrate appropriateness and structural organization of entertainments, which are the products of audiovisual means of mass communication. Maybe for the first time the whole layers of phenomena of national aesthetic-communicative system, not studied on the level of audiovisual journalism, are brought in the intercourse of entertaining aesthetic-communicative system which always considered outside, exotic, strange. Phenomena world context of mediarelaxation is testified on the levels: methodological bases for writing of a scientific work, new formulas which are used as an analogue for creating of popular show on the popular TV-channels. Much attention is paid to journalistic aspect of the given context – to the question of mediaprojects’ presence oh the TV-channels “1+1”, “Inter”, created upon the borrowed models and to the problem of imitating and foreign influences at the national information space.uk_UK
dc.description.abstractВ диссертации впервые создаётся теоретическая концепция современных медиаразвлечений, включая формирование терминологической базы, классификацию продуцированных СМИ проектов интерпретацию интеркурса от архаичных до модерных пластов семантического наполнения с выделением основных релаксационных механизмов. Предлагается также вариант вертикально-горизонтального анализа медиаразвлечений: выделяются, систематизируются и обобщаются их доминирующие компоненты и уровни, определяются закономерности трансформаций, выделяются традиционные украинские медиарелаксационные типы, вводится в научный оборот конкретный фактический материал – фрагменты развлекательной продукции, которые демонстрируют закономерности и структурную организацию развлечений, продуцированных аудиовизуальными средствами массовой коммуникации.У дисертації уперше здійснюється спроба створення теоретичної концепції сучасних медіарозваг, включаючи формування термінологічної бази, класифікацію продукованих електронними ЗМІ проектів, інтерпретацію інтеркурсу від архаїчних до модерних прошарків семантичного наповнення із втіленням основних релаксаційних механізмів. Пропонується також варіант горизонтально-вертикального аналізу медіарозваг: виділяються, систематизуються та узагальнюються їх домінантні компоненти та рівні, визначаються закономірності трансформацій, виділяються традиційно українські медіарелаксаційні типи, вводиться у науковий обіг конкретний фактичний матеріал – фрагменти розважальної продукції, що демонструють закономірності та структурну організацію розваг, продукованих аудіовізуальними засобами масової комунікації. До інтеркурсу розважальної естетико-комунікативної системи чи не вперше вводяться цілі пласти не вивчених на рівні аудіовізуальної журналістики явищ національної естетико-комунікативної системи та серйозні їх переосмислення українськими вченими, а також оригінально потрактовані дисертантом національні особливості розважального функціонування сучасних медіа, що ставлять розважальний дискурс врівень факторів, які істотно впливають на процес національно-духовної самоідентифікації українського народу та популяризують імідж України у світі. Світовий контекст явищ медіарелаксації засвідчується на рівнях: методологічної бази для написання наукової роботи, діахронічної матриці розвитку явищ видовищної естетико-комунікативної системи, новітніх формул, що використовуються як аналог для створення популярних шоу на провідних телеканалах.-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЛьвівський національний університет імені Івана Франкаuk_UK
dc.subjectграuk_UK
dc.subjectінформаціяuk_UK
dc.subjectкомунікаціяuk_UK
dc.subjectкультураuk_UK
dc.subjectрозвагаuk_UK
dc.subjectпам'ятьuk_UK
dc.subjectміфuk_UK
dc.subjectшоуuk_UK
dc.subjectеротикаuk_UK
dc.subjectпорнографіяuk_UK
dc.subjectінтелектuk_UK
dc.subjectмедіаграмотністьuk_UK
dc.subjectтехнологіяuk_UK
dc.subjectgameuk_UK
dc.subjectcultureuk_UK
dc.subjectinformationuk_UK
dc.subjectcodeuk_UK
dc.subjectmythuk_UK
dc.subjectmemoryuk_UK
dc.subjectentertainmentuk_UK
dc.subjecteroticauk_UK
dc.subjectpornographyuk_UK
dc.subjectintelligenceuk_UK
dc.subjecttechnologyuk_UK
dc.subjectliteracyuk_UK
dc.titleРозважальна функція електронних засобів масової комунікації: світовий контекст та національні особливостіuk_UK
dc.typeDissertationuk_UK
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kosiuk.pdf1,81 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.