Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10447
Title: Використання фітофізіологічного експерименту при вивченні біології в школі
Authors: Машевська, Алла Cтепанівна
Єрмейчук, Тамара Музаффарівна
Mashevska, Alla C.
Yermeichuk, Tamara M.
Bibliographic description (Ukraine): Машевська А. С. Використання фітофізіологічного експерименту при вивченні біології в школі / А. С. Машевська, Т. М. Єрмейчук // Навчальний фізичний експеримент у системі сучасних педагогічних технологій : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (03–05 черв. 2016 р.) / укладач О. С. Мартинюк. – Луцьк : Вежа-Друк, 2016. – С. 34-38.
Issue Date: 2016
Date of entry: 4-Aug-2016
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: експеримент
коефіцієнт ефективності
диференційований підхід
динаміка успішності
experiment
the efficiency factor
a differentiated approach
the dynamics of success
Abstract: Рослина є дуже складною цілісною саморегульованою системою. Тож фітофізіологічні дослідження стають сполучною ланкою між глибоким проникненням у суть фізіологічних процесів, що відбуваються в рослинних організмах. Досліджуючи фізіологічні процеси, застосовують аналітичний та синтетичний методи. Ці методи ґрунтуються на спостереженні та експерименті, що широко застосовуються у фізіології рослин.
The plant is a complex self-regulating system intact. So phytophysiological studies are the link between deep penetration into the essence of physiological processes occurring in plant organisms. During the investigating of the physiological processes they use analytical and synthetic methods. These methods are based on observation and experiment, which are widely used in the plant physiology.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10447
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FB)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Машевська 2016 Фітофізіологічний експеремент.pdfСтаття1,52 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.