Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10315
Title: Взаємодія сім’ї та дошкільного навчального закладу: теоретичний аспект
Other Titles: Interaction of family and preschool educational institutions: the theoretical aspects
Authors: Семенова, Наталія Іванівна
Сільчук, Анна
Semenova, Nataliia I.
Silchuk, Anna
Bibliographic description (Ukraine): Семенова Н., Сільчук А. Взаємодія сім’ї та дошкільного навчального закладу: теоретичний аспект / Н. Семенова, А. Сільчук // Молодь і ринок. – 2015. – № 11 (130) – С. 102-106.
Issue Date: 2015
Date of entry: 22-Jul-2016
Publisher: Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Keywords: дошкільний навчальний заклад
сім’я
взаємодія
форми взаємодії
pre-school
family
interaction
forms of interaction
Abstract: В статті розкрито теоретичні питання організації взаємодії сім’ї та дошкільного навчального закладу. Зокрема, проаналізовано нормативно – правові документи, ряд наукових підходів щодо зазначеної проблеми. Також визначено ефективні форми взаємодії сім’ї та сучасного дошкільного навчального закладу. The  article  deals  with  theoretical  aspects  of  the  organization  of  interaction  between  family  and kindergarten.  In particular, we analyzed the regulatory – legal documents, a number of  scientific approaches to this  problem.  Identify  effective  forms  of  interaction  between  the  family  and  contemporary  kindergarten/
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10315
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FP)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mir_2015_11_23.pdf227,23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.