Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10284
Title: Педагогічні умови забезпечення гармонії стосунків у підсистемі "молодший школяр - колектив"
Authors: Мельник, Ірина Миколаївна
Гайова, Вікторія Сергіївна
Melnyk, Iryna M.
Haiova, Viktoriia S.
Bibliographic description (Ukraine): Гайова В. С. Педагогічні умови забезпечення гармонії стосунків у підсистемі "молодший школяр - колектив" / В. С. Гайова, І. М. Мельник // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 176. - С. 41-46. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.
Issue Date: 2010
Date of entry: 20-Jul-2016
Publisher: Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького.
Keywords: учитель
учень
колектив
міжособистісні стосунки
гармонія
педагогічні умови
teacher
student
collective
interpersonality relations
harmony
pedagogical terms
Abstract: У статті аналізуються особливості та умови ефективного забезпечення гармонійних стосунків "вчитель - школяр – колектив", обґрунтовано провідні положення успіху цього процесу. Акцентовано на суттєвому коректному педагогічному управлінню з боку вчителя розвитком особистості в колективі. In the article features and terms of the effective providing of harmony of relations are analysed in the system a “teacher is a schoolboy is a collective”, key positions of success of this process are grounded. It is accented on a substantial correct pedagogical management from the side of teacher by development of personality in a collective.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10284
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FP)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
N176p041-046.pdf299,19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.