Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10248
Title: Художньо-технічні особливості дитячих періодичних видань (на прикладі газети «Казковий вечір»)
Other Titles: Artistic and Technical Features of Children’s Periodicals (for Example, Newspaper «Kazkovyj Vechir»)
Authors: Корецька, Анастасія
Koretska, А.
Bibliographic description (Ukraine): Корецька А. Художньо-технічні особливості дитячих періодичних видань (на прикладі газети «Казковий вечір») /А.Корецька //Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи: науково-практичний журнал /відп. ред. С.І.Кравченко; упоряд. М.А.Рожило. - Луцьк: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки, 2015. - № 7 - 8 (6). - С. 92 - 96.
Issue Date: 2015
Date of entry: 19-Jul-2016
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: дитячі періодичні видання
children’s periodicals
ілюстративне наповнення
illustrative content
шрифтове оформлення
font design
"Казковий вечір"
«Kazkovyj Vechir» («Fairy Tale Evening»)
Abstract: У статті здійснено докладний опис ілюстративного та шрифтового різноманіття газети «Казковий вечір». Проведено аналіз художньо-технічних особливостей оформлення дитячих видань. У ході дослідження визначено специфіку сприймання дітьми шрифтів та зображень, виявлено помилки, що допускаються при створенні дитячої періодики. The article provides a detailed description of illustrative and font variety of the newspaper «Kazkovyj Vechir» («Fairy Tale Evening»). Artistic and technical design features of children's editions have been analyzed. The study identified the specific character of kids’ perception regarding fonts and images, and errors overlooked in creating children's periodicals.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10248
Content type: Article
Appears in Collections:Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2015, № 7-8 (6)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Koretska.pdf131,02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.