Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10246
Title: Принципи і закони творення державного іміджу у ЗМІ
Other Titles: The Principles and the Rules of Creation of a State’s Image
Authors: Чекалюк, Вероніка
Chekalyk, V.
Bibliographic description (Ukraine): Чекалюк В. Принципи і закони творення державного іміджу у ЗМІ /В.Чекалюк //Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи: науково-практичний журнал /відп. ред. С.І.Кравченко; упоряд. М.А.Рожило. - Луцьк: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки, 2015. - № 7 - 8 (6). - С. 26 - 29.
Issue Date: 2015
Date of entry: 19-Jul-2016
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: імідж
image
бренд
brand
медіа
media
медіа інструменти
media instruments
громадська думка
social opinion
Abstract: Імідж є однією з пріоритетних складових успішної держави. Стратегічний розвиток країни залежить від багатьох факторів, серед яких ключова роль належить веденню іміджетворюючої політики, від публічних кроків і позиціонування публічних осіб до народу в цілому. Кожна країна прагне, аби про неї було відомо якомога більше позитивних фактів. Позитивне позиціонування на світовому ринку сприяє залученню інвестицій та розвитку країни. Створення іміджу починається зі створення бренду країни. У цьому дослідженні розглядаємо країну як товар, який потрібно презентувати максимально економічно привабливим і конкурентним для світової спільноти. Як інструмент творення іміджу використовуємо медіа технології. Проблема творення державного іміджу є найбільш пріоритетною сферою і для політиків, економістів, державотворців, і для науковців. Perception of a country, as well as its reflection in media takes place through branding and presentation. An image is one of the priority components of a successful country. Strategic development of a country depends on many factors, among them the key role belongs to conducting image-making policy, from public steps and positioning of public persons to the whole people. Each country aims to spread as many positive facts about it, as possible. Positive positioning in world markets promotes influx of investments and development of a country. Creation of an image starts from creation of a country’s brand. In this work a country is looked upon as a product which needs to be presented as maximum economically attractive and competitive for the world society.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10246
Content type: Article
Appears in Collections:Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2015, № 7-8 (6)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chekalyk.pdf104,29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.