Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10244
Title: Підходи до оцінки комунікативної ефективності інформаційно-комунікаційної діяльності українців у діаспорі: теоретико-методологічний аспект
Other Titles: Approaches to Evaluating the Effectiveness of Communication of Information and Communication Activities of the Ukrainians in the Diaspora: the Theoretical and Methodological Aspect
Authors: Ковпак, Вікторія А.
Kovpak, V.A.
Bibliographic description (Ukraine): Ковпак В.А. Підходи до оцінки комунікативної ефективності інформаційно-комунікаційної діяльності українців у діаспорі: теоретико-методологічний аспект /В.А.Ковпак //Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи: науково-практичний журнал /відп. ред. С.І.Кравченко; упоряд. М.А.Рожило. - Луцьк: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки, 2015. - № 7 - 8 (6). - С. 13 - 21.
Issue Date: 2015
Date of entry: 19-Jul-2016
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: комунікативна ефективність
communication effectiveness
етнічна компліментарність
ethnic complementarity
інформаційно-комунікаційна діяльність
information and communication activities
оцінка ефективності
assessment of efficiency
діаспора
dіaspora
Abstract: У статті висвітлено проблему необхідності врахування інформаційно-комунікаційної діяльності української діаспори в контексті створення єдиного національного інформаційного простору та зроблено загальний огляд підходів до оцінки комунікативної ефективності інформаційно-комунікаційної діяльності із запропонуванням параметрів, адаптованих до аналізованого контенту ЗМК. The article examines the concept of «efficiency», «assessment of efficiency», deals with the problem need to address the information and communication activities of the Ukrainian diaspora in the context of creating a single national information space and made an overview of the approaches to the assessment of communicative efficiency of information and communication activities, including journalism and advertising-activity, PR-activities, outreach strategies, proposing options that are adapted to the subject the content of the mass media.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10244
Content type: Article
Appears in Collections:Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2015, № 7-8 (6)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kovpak.pdf240,9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.