Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10132
Назва: Особливості змісту професійно-прикладної фізичної підготовки майбутніх учителів трудового навчання
Інші назви: Features of Maintenance of the Professionally-Applied Physical Preparation of Future Teachers of Labour Studies
Автори: Остапова, Олена
Левків, Володимир
Ostapova, Olena
Levkiv, Volodymyr
Бібліографічний опис: Остапова О., Левків В. Особливості змісту професійно-прикладної фізичної підготовки майбутніх учителів трудового навчання / О. Остапова, В. Левків // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. - 2014. - Вип. 13. - C.23-28
Дата публікації: 2014
Дата внесення: 14-лип-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: професійна діяльність
професійно-прикладна фізична підготовка
зміст
студенти
учитель трудового навчання
professional activity
professionally-applied physical
preparation, maintenance
students
teacher of labour studies
Короткий огляд (реферат): Актуальним є пошук шляхів удосконалення процесу фізичного виховання студентів через уточнення особливостей професійної діяльності вчителя трудового навчання та конкретизації змісту професійно-прикладної фізичної підготовки майбутніх фахівців цього профілю. Завдання роботи: 1) проаналізувати шляхи вивчення системи професійно-прикладної фізичної підготовки студентів; 2) визначити особливості змісту професійно-прикладної фізичної підготовки майбутніх учителів трудового навчання. Методи дослідження: теоретичний аналіз та узагальнення; аналіз документів; теоретичні методи пізнання. Вивчалися виробничі функції, типові завдання діяльності й уміння, якими повинні володіти випускники вищого навчального закладу, які навчаються за напрямом 6.010104: Професійна освіта (за профілем). Визначено особливості професійної діяльності вчителя трудового навчання: педагогічна робота, розумова діяльність із частковою фізичною працею та високим нервово-емоційним напруженням, творча й естетична діяльність. Установлено особливості змісту професійно-прикладної фізичної підготовки майбутніх учителів трудового навчання, у якому конкре-тизовано фізкультурні знання та рухові вміння, фізичні й психофізіологічні якості, психічні властивості, моральні, вольові та громадянські якості, що проявляються в професійній діяльності вчителів трудового навчання. Actual is a search of ways of improvement of process of physical education of students through clarification of features of professional activity of teacher of labour studies and specification of maintenance of the professionally-applied physical preparation of future specialists of this type. Task of work: 1) to analyse the ways of study of the system of the professionally-applied physical preparation of students; 2) to define the features of maintenance of the professionally-applied physical preparation of future teachers of labour studies. Research methods: theoretical analysis and generalization; analysis of documents; theoretical methods of cognition. Productive functions, typical tasks of activity and ability, which the graduating students of higher educational establishment, which study after direction 6.010104 Trade education (on a type), must own, were studied. The features of professional activity of teacher of labour studies are certain: pedagogical work, intellection with partial manual labour and high nervously-emotional tension, creative and aesthetic activity. The features of maintenance of the professionally-applied physical preparation of future teachers of labour studies, athletic knowledge and motive abilities, physical and психофізіологічні internalss, are specified in which, are certain, psychical properties, moral, volitional and civil internalss which show up in professional activity of teachers of labour studies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10132
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2014, № 13

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf487,04 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.