Перегляд зібрання за групою - Автори Komenda, Olha I.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 21 до 40 із 59 < назад   далі >
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article200513-чер-2017Неофольклоризація культового жанру у “Нагірній проповіді” В.Рунчака як продовження практики жанрового синтезу І.Стравінського: музично-інтонаційний та естетично-художній аспектиКоменда, Ольга Іванівна; Komenda, Olha I.
Article20131-бер-2017Олександр Козаренко -- піаніст: генеза виконавського стилюКоменда, Ольга Іванівна; Komenda, Olha I.
Article20131-бер-2017Особливості піанізму Олександра Козаренка (на прикладі камерного виконавства)Коменда, Ольга Іванівна; Komenda, Olha I.
Article201023-лют-2017Поняття жанру в сучасному музикознавствіКоменда, Ольга Іванівна; Komenda, Olha I.
Article20177-бер-2018Постать Миколи Леонтовича у світлі концепції творчого універсалізмуКоменда, Ольга Іванівна; Komenda, Olha I.
Article201524-січ-2017Піанізм Олександра Козаренка: проблеми виконавства та інтерпретації (на прикладі концертного жанру)Коменда, Ольга Іванівна; Komenda, Olha I.
Book20144-гру-2015Пісні Волині й ПоліссяКоменда, Ольга Іванівна; Komenda, Olha I.
Article201423-лют-2017«„П’єро” подарував мені Київ, а „Дон-Жуана” вже Львів…»: ескіз творчого портрету Олександра КозаренкаКоменда, Ольга Іванівна; Komenda, Olha I.
Article201323-лют-2017Рання творчість Олександра Козаренка: початок формування індивідуальності композитора і піаністаКоменда, Ольга Іванівна; Komenda, Olha I.
Article30-лис-20161-бер-2017Ренесансна творча особистість: риси універсалізму як феномен історичної добиКоменда, Ольга Іванівна; Komenda, Olha I.
Article20166-лип-2017Рефлексії з приводу рецепції (з відгуку на дисертацію А.В. Приходько «Рецепція музичного авангарду в соціокультурному просторі ХХ століття»)Коменда, Ольга Іванівна; Komenda, Olha I.
Article200722-лют-2017Риси гармонічного стилю кантати М. Скорика “Весна”Тиможинський, Віктор Анатолійович; Коменда, Ольга Іванівна; Komenda, Olha I.; Tymozhynskyi, Viktor A.
Article201324-лют-2017«Сoncerto Rutheno» Олександра Козаренка: тематизм, принципи розвитку, особливості драматургіїКоменда, Ольга Іванівна; Komenda, Olha I.
Article201323-гру-2016Симфонічна творчість Олександра КозаренкаКоменда, Ольга Іванівна; Komenda, Olha I.
Article20091-бер-2017Стиль, напрямок і метод: до питання розмежування та правомірності застосування понять у музикознавствіКоменда, Ольга Іванівна; Komenda, Olha I.
Article200831-січ-2017“Стравинський. Думки і музика” А. Яжембської: новий підхід до вивчення творчості композитораКоменда, Ольга Іванівна; Komenda, Olha I.; Тиможинський, Віктор Анатолійович; Tymozhynskyi, Viktor A.
Handbook201513-лис-2015Творчість Миколи Рославця в контексті становлення музичного модернізмуКоменда, Ольга Іванівна; Komenda, Olha I.
Learning Object201822-гру-2018Теорія музично-творчої діяльностіДраганчук-Кашаюк, Вікторія Миколаївна; Коменда, Ольга Іванівна; Drahanchuk-Kashaiuk, Viktoria M.; Komenda, Olha I.
Training program201613-чер-2016Теорія музично-творчої діяльності: програма нормативної навчальної дисципліни підготовки магістраКоменда, Ольга Іванівна; Komenda, Olha I.
Training program201612-вер-2016Теорія музично-творчої діяльності: програма нормативної навчальної дисципліни підготовки магістраКоменда, Ольга Іванівна; Komenda, Olha I.