Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8715
Назва: Інфотейнмент як методика масовокомунікаційного впливу на аудиторію
Інші назви: Infoteynment as a Method to Influence on an Audience
Автори: Морозова, Олена О.
Morozova, O. O.
Бібліографічний опис: Морозова О.О. Інфотейнмент як методика масовокомунікаційного впливу на аудиторію /О.О.Морозова //Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи: науково-практичний журнал /відп. ред. С.І.Кравченко; упоряд. М.А.Рожило. - Луцьк: Волинський національний університет ім. Лесі Українки, 2012. - № 2 (2). - С. 38 - 40.
Дата публікації: 2012
Дата внесення: 10-бер-2016
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Теми: інфотейнмент
infoteynment
журнальна періодика
periodicals
жанр
genre
методика
method
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості подання інформації за принципами інфотейнменту. The article analyses the features of presentation of information in obedience to principles of infoteynment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8715
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2012, № 2 (2)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Morozova_O.PDF87,96 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.