Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8102
Назва: Мовленнєва самопрезентація в інтерв’ю
Інші назви: Speech self-presentation in interview
Автори: Киричук, Лариса Миколаївна
Kyrychuk, L. M.
Бібліографічний опис: Kyrychuk. Speech self-presentation in interview / L. Kyrychuk // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія : Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2013. – № 18. – С. 45–50.
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 18-лют-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: мовленнєва самопрезентація
speech self-presentation
саморозкриття
self-exposure
масова комунікація
public communication
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена вивченню мовних особливостей самопрезентації особи-знаменитості в інтерв’ю. Ґрунтовний аналіз явища самопрезентації уможливлює згодом простежити кроки і тактики встановлення, посилення і / чи покращення іміджу особистості в мовній комунікації. Метою цього наукового проекту є виявлення вербальних форм само репрезентації в інтерв’ю зі знаменитістю та з’ясування їх прагматичних функцій у процесі мовлення. Дослідження виконане в межах дискурсивного аналізу, причому акцент зробимо на описі соціолінгвістичних та прагматичних параметрів ситуації інтерв’ю, а також виявленні типових комунікативних моделей інтерв’ю-мовлення. Значну увагу приділяємо трьом базовим концептам дослідження – інтерв’ю зі знаменитістю, особиста сутність та само репрезентація. Інтерв’ю зі знаменитістю (Celebrity Interview) автор трактує як соціальну взаємодію, мета якої є розкрити «справжню сутність» публічної особи, а отже, в якій демонстрація сутності мовця є у фокусі уваги. Самопрезентацію розглянуто як прийом, що використовується знаменитістю, щоб наголосити на власних якостях, щоб справити позитивне враження на аудиторію. Для докладного вивчення аспектів самопрезентації (презентації особистого «себе», міжособистісного «себе» і групового «себе») запропоновано мовні структури «I» / «they» / «we» – рамок і проаналізовано мовні засоби, що їх наповнюють. Надалі планується зосередити дослідження на вивченні стратегій і тактик самопрезентації знаменитості в інтерв’ю. The paper is devoted to the study of the lingual specificity of the interviewee’s self-presentation in the celebrity interview. A close examination of the phenomenon of self-presentation enables us to trace the moves and tactics of maintaining, reinforcing and/or rectifying an interviewee’s image in public communication. The aim of the present project is to indicate the verbal forms of self-presentation and to clarify their communicative value in the interview process. The research is performed within the discourse analysis approach and lays the emphasis on identification of the specific features of the interview context and recurrent communicative patterns of an individual’s self-presentation. To elucidate the aspects of self-presentation, that is presentation of the personal, interpersonal and intragroup self, the research is carried out on the basis of three structures (‘I’/ ‘they’/‘we’-frames) and involves the analysis of the lingual units which testify to the interviewee’s self-exposure.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8102
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2013, № 18(267)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf312,49 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.