Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5086
Назва: Облік управлінської та маркетингової інформації фірм за допомогою програми «ПАРУС – Менеджмент і маркетинг»
Автори: Тоцька, Олеся Леонтіївна
Totska, Olesia Leontiivna
Бібліографічний опис: Тоцька О. Л. Облік управлінської та маркетингової інформації фірм за допомогою програми «ПАРУС – Менеджмент і маркетинг» / О. Л. Тоцька // Автоматизовані системи управління підприємством з використанням програмного забезпечення СП «ПАРУС – Україна» : стан, проблеми, перспективи : зб. тез доп. шостої всеукр. наук.-практ. конф. для виклад., асп. та молод. вчених, Донецьк, 11 трав. 2010 р. – Донецьк : Вид-во ДонНУЕТ ім. Михайла Туган-Барановського, 2010. – С. 73–75.
Дата публікації: 2010
Дата внесення: 22-кві-2015
Видавництво: ДонНУЕТ ім. Михайла Туган-Барановського
Теми: менеджмент
маркетинг
управлінська інформація
маркетингова інформація
програма “ПАРУС – Менеджмент і маркетинг”
Короткий огляд (реферат): Описано процес обліку управлінської та маркетингової інформації фірм за допомогою програми «ПАРУС – Менеджмент і маркетинг».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5086
Тип вмісту: Thesis
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
theses_15.pdf1,25 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.