Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3863
Назва: Когнітивно-прагматичний підхід до дослідження притчі
Інші назви: Cognitive and Pragmatic Peculiarities of Parable Analysis
Автори: Мусієнко, Ю. А.
Musiyenko, Yu. A.
Бібліографічний опис: Мусієнко, Ю. А. Когнітивно-прагматичний підхід до дослідження притчі / Ю. А. Мусієнко // Науковий вісник Волинського національного університету ім. Лесі Українки / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: Г. Л. Аркушин та ін.]. – Луцьк, 2011. – № 3 : Філологічні науки. Мовознавство, Ч. 1. – С. 130-134. – Бібліогр.: с. 133-134.
Дата публікації: 2011
Дата внесення: 25-кві-2014
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: притча
когнітивно-прагматична спрямованість
моральність
перлокутивний ефект
есте- тичне сприйняття
фокус емпатії
точка зору
ефект напруження
parable
cognitive-pragmatic loading
morality
perlocutionary effect
aesthetic perception
empathy focus
view point
suspense effect
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості когнітивно-прагматичного підходу до дослідження притчі. Автор дослід- жує зміст морально-ціннісних утворень свідомості, ментальних процесів та особливостей художнього спри- йняття особистості в межах притчевого дискурсу. The cognitive and pragmatic peculiarities of parable analysis are investigated in the paper. The author analyses the content of moral-axiological formation in mind, person’s mental processes and aesthetic perception peculiarities in the scope of a parable discourse
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3863
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2011, № 3 (ч.1)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Musiyenko.pdf162,03 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.