Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3481
Назва: Анализ практического опыта обучения поворотам на начальном этапе подготовки в художественной гимнастике
Інші назви: Analysis of Practical Experience Studying of Turns at the Initial Stage of Preparation in Rhythmic Gymnastics
Автори: Бойко, Ирина
Boiko, Iryna
Бібліографічний опис: И. Бойко Анализ практического опыта обучения поворотам на начальном этапе подготовки в художественной гимнастике / И. Бойко // Молодіжний науковий вісник. Серія: Фізичне виховання і спорт / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. Я. Коцан та ін.]. - Луцьк, 2012. - Вип. 7. - С. 110-112.
Дата публікації: 2012
Дата внесення: 4-бер-2014
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: художественная гимнастика
обучение поворотам
этап начальной подготовки
мнение тренера
rhythmic gymnastics
turn studying
stage of initial preparation
trainer’s thought
Короткий огляд (реферат): Рассмотрена проблема обучения поворотам в художественной гимнастике на этапе начальной подготовки на основе результатов анализа мнений тренеров. Анкетный опрос тренеров с целью изучения практического опыта по применению различных методик развития координационных способностей юных спортсменок включал 10 вопросов о методах, средствах и факторах обучения гимнасток поворотам. Установлено, что наиболее значимым средством обучения поворотам являются одноименные повороты, менее значимым – серийные повороты. Большинство тренеров признали главным методом обучения поворотам юных гимнасток метод по частям, а самым незначительным – соревновательный метод. 89 % тренеров осуществляют обучение поворотам в основной части занятия. We have studied the problem of studying turns in rhythmic gymnastics at the initial stage of preparation on the basis of analysis of trainers’ thoughts. Survey by questionnaire of trainers with the aim of studying practical experience concerning applying of different methodologies of development of coordination abilities of young sportswomen included 10 questions about methods, means and factors of studying of turns among gymnasts. It was found out that the most effective means of turn studying are analogous turns, less effective are serious turns. Most of trainers told that the most effective means of studying turns among young gymnasts is studying in parts, the least effective method is the competitive one. 89 % of trainers perform studying of turns in the main part of class.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3481
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2012, № 7

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Boiko.pdf121,74 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.