Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3466
Назва: Вплив типу вегетативної нервової системи на фізичну працездатність студентів
Інші назви: Influence of Vegetative Nervous System Type on Physical Efficiency of Students
Автори: Кучер, Тетяна
Kucher, Tatyana
Бібліографічний опис: Кучер Т. Вплив типу вегетативної нервової системи на фізичну працездатність студентів / Т. Кучер // Молодіжний науковий вісник. Серія: Фізичне виховання і спорт / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. Я. Коцан та ін.]. - Луцьк, 2012. - Вип. 7. - С. 69-72.
Дата публікації: 2012
Дата внесення: 4-бер-2014
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: студенти
фізичне виховання
вегетативна нервова система
фізична працездатність
students
physical education
vegetative nervous system
physical efficiency
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження полягала у вивченні впливу типу вегетативної нервової системи на фізичну працездатність студентів факультету фізичного виховання. Наприкінці дослідження вдалося достовірно підвищити фізичну працездатність студентів основної групи – за результатами функціональної проби Руфф’є вона із задовільної перейшла в середню, а в студентів-парасимпатотоніків – наблизилася до доброї. Основним принципом оптимізації фізичної працездатності студентів основної групи з різним типом автономної нервової системи був принцип індивідуалізації фізичних навантажень, не виключаючи систематичність та поступовість. Студенти з переважанням нормотонічного типу автономної нервової системи після тренувань загальнофізичними навантаженнями більш сприятливі до фізичних вправ силового характеру, симпатотоніки – до швидкісного, парасимпатотоніки краще справляються з фізичними вправами на витривалість. Aim of the research is to study the influence of vegetative nervous system type on physical efficiency of students of physical education faculty. At the end of studies it became possible to increase physical efficiency of students of the main group, according to the results of functional Ruffier test students of the main group transferred to middle group, and studentsparasympathicotonics became closer to good one. The main principle of optimization of physical efficiency of students from the main group with different types of autonomous nervous system was the principle of individualization of physical loads, taking into account systematicness and graduality. Students with normotonic type of autonomous nervous system after training with general physical loads are more likely to muscle-strengthening exercises, sympathotonics to speed physical exercises, parasympathotonics to endurance physical exericises.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3466
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2012, № 7

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kucher.pdf145,94 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.