Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3021
Назва: Проблема наступності у навчально-виховному процесі дошкільного навчального закладу і школи
Інші назви: Проблема преемственности в учебно-воспитательном процессе дошкольного учебного заведения и школы
Problem continuity in the educational process pre-schools and schools
Автори: Антонюк, Володимир Зіновійович
Antonyuk, Wolodymyr
Бібліографічний опис: Антонюк, В. З. Проблема наступності в навчально-виховному процесі дошкільного навчального закладу і школи / В. Антонюк // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки. Серія : Педагогічні науки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. О. Смолюк та ін.]. - Луцьк, 2013. - № 8 (257). - С. 34-38. - Бібліогр.: 7 назв.
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 12-лют-2014
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: дошкільний навчальний заклад
ДНЗ
школа
наступність
готовність до школи
pre-school
school
continuity
commitment to school
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто основні теоретичні аспекти наступності між дошкільним навчальним закладом та початковою ланкою школи. These article the main theoretical aspects of continuity between pre-schools and primary schools link.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3021
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Педагогічні науки", 2013, № 8 (257)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7051.pdf222,46 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.