Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2896
Назва: Маркетинг туризму: робоча програма навчальної дисципліни
Автори: Ivankiv, O. Ya.
Іванків, Ольга Ярославівна
Бібліографічний опис: Іванків О. Я. Маркетинг туризму : робоча програма навчальної дисципліни / О. Я. Іванків; Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки , інститут економіки і менеджменту , кафедра економіки та безпеки підприємства . – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2013. – 15 с.
Дата публікації: 27-сер-2013
Дата внесення: 3-лют-2014
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: робоча програма
маркетинг
туризм
Короткий огляд (реферат): Змістові модулі: Модуль І – Особливості маркетингу в туристичній індустрії. Модуль ІІ – Система маркетингу туристичного підприємства.
Опис: Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетинг туризму» для студентів спеціальності 8.04010401 «Географія»
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2896
Тип вмісту: Training program
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
rp magistr.pdf310,36 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.