Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2865
Назва: Теоретична підготовка в системі багаторічного спортивного вдосконалення важкоатлетів
Інші назви: Theoretical Training in the Long-term Development of Sportsmen in Weightlifting
Автори: Пітин, Мар’ян
Pityn, Maryan
Бібліографічний опис: Пітин М. Теоретична підготовка в системі багаторічного спортивного вдосконалення важкоатлетів / М. Пітин // Молодіжний науковий вісник : Фізичне виховання і спорт / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. Я. Коцан та ін.]. - Луцьк, 2013. - Вип. 9. - С. 125-129. - Бібліогр.: 10 назв.
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 31-січ-2014
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: система підготовки
теоретична підготовка
важка атлетика
training system
theoretical training
weightlifting
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто зміст теоретичної підготовки як важливого чинника підвищення ефективності навчально-тренувального процесу спортсменів на різних етапах багаторічного вдосконалення. Установлено, що задекларований програмний матеріал із теоретичної підготовки в системі багаторічного вдосконалення спортсменів у важкій атлетиці не передбачає засвоєння потрібного комплексу знань, які сприятимуть досягненню високих спортивних результатів. Частка теоретичної підготовки в річному циклі складає 8,0−6,0 % (8,9−6,7 % з урахуванням інструкторської та суддівської практик) для груп початкової підготовки, 12,8−10,9 % (14,7−9,8 %) – у групах попередньої базової підготовки, 8,2−7,0 % (10,6−9,1 %) – у групах спеціалізованої базової підготовки та 9,6−8,5 % (10,8−9,6 %) − підготовки до вищих досягнень. The article reviews the content of theoretical training as important factors of improvement of the training process at various stages of long-term development. It is set that he declared program material on theoretical training in the system of long-term development of sportsmen in weightlifting does not involve the assimilation of required complex of knowledge that contribute to the achievement of high sports results. The quota of theoretical training in the year cycle is 8,0 −6,0 % (8,9−6,7 % in the instructor and judicial practice) for groups of primary training, 12,8 −10,9 % (14,7−9,8 %) – in previous basic training groups and 8,2−7,0 % (10,6−9,1 %) – for the groups of specialized base preparation and 9,6−8,5 % (10,8−9,6 %) − to prepare for higher achievements.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2865
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2013, № 9

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
27.pdf134,18 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.