Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23523
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавліха, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorКорнелюк, Ольга Антонівна-
dc.contributor.authorТихончук, Владислав Вікторович-
dc.date.accessioned2024-01-25T09:38:18Z-
dc.date.available2024-01-25T09:38:18Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПавліха Н. В., Корнелюк О. А., Тихончук В. В. Інклюзивний та інноваційний підходи в розробці стартап-проекту підвищення цифрової грамотності людей третього віку. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. Сер. Економічні науки. 2023. Вип. 3(103). С. 165-178. DOI : http://doi.org/10.31713/ve3202316uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23523-
dc.description.abstractРозглянуто інклюзивний та інноваційний підходи в розробці стартап-проекту ІТ-школи, спрямованої на навчання людей третього віку. Стаття досліджує сучасні тенденції в галузі освіти та розвитку технологій, які можуть бути застосовані для забезпечення доступу та навчання цільової аудиторії. Автори обговорюють важливість створення інклюзивного середовища для навчання, враховуючи потреби та можливості людей похилого віку. У статті також розглядаються методологічні аспекти розробки стартап-проекту ІТ-школи. Автори наголошують на важливості співпраці зі спеціалістами з психології та геронтології для ефективної адаптації навчальних програм до потреб людей похилого віку. Обґрунтовано використання сучасних інноваційних підходів, таких як використання новітніх технологій, методів навчання та психологічних аспектів, що можуть сприяти адаптації людей третього віку до цифрового середовища. Визначено основні виклики та труднощі, з якими стикаються цільові учасники. Запропоновано практичні рекомендації для інших ініціаторів подібних проєктів задля підвищення цифрової грамотності серед людей старшого віку.uk_UK
dc.format.extent165-178-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherНаціональний університет водного господарства та природокористуванняuk_UK
dc.subjectцифрова грамотністьuk_UK
dc.subjectцифрові компетентностіuk_UK
dc.subjectстартап-проектuk_UK
dc.subjectінклюзивний підхідuk_UK
dc.subjectінноваційний підхідuk_UK
dc.subjectметодологіяuk_UK
dc.subjectтехнологіїuk_UK
dc.subjectцифрове середовищеuk_UK
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UK
dc.titleІнклюзивний та інноваційний підходи в розробці стартап-проекту підвищення цифрової грамотності людей третього вікуuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttp://doi.org/10.31713/ve3202316-
dc.citation.issue3(103)-
dc.citation.journalTitleВісник Національного університету водного господарства та природокористування. Сер. Економічні науки-
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.relation.references1. Концепція розвитку цифрової економіки та суспільства України на 2018-2020 роки: схвалено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 р. № 67- р. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/term/40821.uk_UK
dc.relation.references2. Принципи Організації Об’єднаних Націй стосовно літніх людей. База даних «Законодавство України». ВР України. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/995_314 1.uk_UK
dc.relation.references3. Кіпень В. П. Люди поважного віку в Україні: потреби, цінності та взаємодія з органами влади. Населення України. Імперативи демографічного старіння. Київ : ВД «АДЕФУкраїна», 2019.uk_UK
dc.relation.references4. Крімер Б. О. Соцільна інтеграція осіб похилого віку в Україні як складова політики «активного старіння». Соціально-трудові відносини: теорія та практика. 2018. 2. С. 445-450.uk_UK
dc.relation.references5. Концепція діяльності Університетів третього віку. Ін-т педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України. Київ : Вид-во ТОВ «Юрка Любченка». 2021. 70 с.uk_UK
dc.relation.references6. Концепція діяльності центрів освіти «третього віку» в Україні : метод. посіб. / автори уклад.: А. Горбовий, А. Халецька, О. Степанюк, А. Кухаренко, Д. Спулбер. Київ ; Луцьк, 2017. 116 с.uk_UK
dc.relation.references7. Іванків І. Б. Відмінні ознаки прав людини третього віку. Наукові записки НаУКМА. 2016. Том 181. Юридичні науки. С. 54-56.uk_UK
dc.relation.references8. Rosas A. Right to Development. Economic, social, and cultural rights : a textbook / C. Krause, A. Eide, A. Rosas. Norwell, MA, U.S.A.: M. Nijhoff Publishers, 1995.uk_UK
dc.relation.references9. Опис рамки цифрової компетентності для громадян України. Міністерство цифрової трансформації України, 2021. URL: https://inlnk.ru/zaODk.uk_UK
dc.relation.references10. Бородкіна, І. Л., Бородкін, Г. О. Цифрова грамотність як фактор реформування вищої школи. Молодий вчений. 2017. 8. С. 395-399.uk_UK
dc.relation.references11. Цифрові компетенції як умова формування якості людського капіталу : аналіт. зап. / В. С. Куйбіда, О. М. Петроє, Л. І. Федулова, Г. О. Андрощук. Київ: НАДУ, 2019. 28 с. URL: http://academy.gov.ua/pages/dop/198/files/90a7d5c8-d10a-4f8f-8987-4d1077fdc8f6.pdf.uk_UK
dc.relation.references12. Копняк К. В., Покиньчереда В. В. Формування цифрової компетентності державних службовців у процесі фахової підготовки. Державне управління: удосконалення та розвиток. 2021. № 10. URL: http://www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z=2261.uk_UK
dc.relation.references13. Мандражи О. А. Управління освітніми проєктами. Адаптивне управління: теорія і практика. Серія Педагогіка. 2018. 4 (7). URL: https://amtp.org.ua/index.php/journal/article/view/12. (дата звернення: 20.09.2023).uk_UK
dc.relation.references14. Долиняк Ю. О., Павліха Н. В., Цимбалюк І. О. Ринок освітніх послуг в умовах європейської інтеграції: ретроспективний аналіз і напрями розвитку [Текст]: монографія. Луцьк : Вежа-Друк, 2022. 232 с.uk_UK
dc.relation.references15. Павліха Н. В., Цимбалюк І. О., Долиняк Ю. О. Особливості розвитку регіональних ринків освітніх послуг в Україні [Електронний ресурс]. Економіка та Суспільство. 2018. № 15.uk_UK
dc.relation.references16. Павліха Н. В., Цимбалюк І. О. Науковий базис формування теорії інклюзивного розвитку регіону. Економічний часопис Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки: журнал. Луцьк: Вежа-Друк, 2020. № 3 (27).uk_UK
dc.subject.jelI0uk_UK
dc.subject.jelO3uk_UK
dc.subject.jelJ0uk_UK
dc.subject.udc334.723-022.326:004-053.9uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FMV)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3(103)_165_178.pdf292,33 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.