Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20920
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавловська, Тетяна Сергіївна-
dc.contributor.authorБенедюк, Валентина Володимирівна-
dc.contributor.authorБілецький, Юрій Валентинович-
dc.contributor.authorГригор'єва, Наталія Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-10-25T12:07:13Z-
dc.date.available2022-10-25T12:07:13Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПавловська Т. С., Бенедюк В. В., Білецький Ю. В., Григор’єва Н. В. Використання кросвордів, чайнвордів і сканвордів при вивченні географічного краєзнавства в закладах загальної середньої освіти. Академічні студії. Серія «Педагогіка». 2022. Вип. 2. С. 106-116. DOI : https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2022.2.15uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20920-
dc.description.abstractПроаналізовано використання краєзнавчого принципу навчання в процесі формування географічних компетентностей учнів із застосуванням інтелектуальних ігрових технологій. Авторами самостійно розроблено й апробовано в навчальному процесі такі географічні ігри-вправи, як кросворди, чайнворди й сканворди. Ці головоломки спрямовані в краєзнавчому руслі, оскільки географічне краєзнавство відіграє істотну роль у розвитку творчого потенціалу й патріотичної свідомості учня. Запропоновані ігри мають пізнавальну, розвивальну, навчальну, контролюючу, репродуктивну, діагностичну функції. Вони урізноманітнюють процес навчання, роблять його цікавим і невимушеним, поглиблюють знання з географії. Їх доречно використовувати на уроках в індивідуальній, парній, груповій і загальнокласній навчальній діяльності, в гуртковій роботі чи в якості домашніх завдань після вивчення окремих тем чи тематичних розділів. Перспективними напрямками удосконалення способів використання ігрових технологій навчання у закладах загальної середньої освіти вважаємо: 1) створення комп’ютерних навчальних географічних головоломок; 2) розроблення невеликих за обсягом (десять-п’ятнадцять запитань) географічних кросвордів (чайнвордів, сканвордів) до кожного тематичного розділу з метою збільшення ймовірності використання цих головоломок у часових межах уроку; 3) створення кросвордів (чайнвордів, сканвордів), питання яких би відображали міжпредметні зв’язки навчальних дисциплін (географія – біологія, географія – історія, географія – українська література, географія – фізика, географія – хімія тощо); 4) створення кросвордів із заздалегідь вписанимивідповідями для формулювання питань до них учнями; 5) створення сканвордів із використанням ілюстрацій географічного змістуuk_UK
dc.format.extent106-116.-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherКомунальний заклад вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної радиuk_UK
dc.subjectВолинська областьuk_UK
dc.subjectдидактична граuk_UK
dc.subjectігрові технологіїuk_UK
dc.subjectкросвордuk_UK
dc.subjectсканвордuk_UK
dc.subjectчайнвордuk_UK
dc.titleВикористання кросвордів, чайнвордів і сканвордів при вивченні географічного краєзнавства в закладах загальної середньої освіти.uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.citation.journalTitleАкадемічні студії. Серія «Педагогіка»-
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.subject.udc911:908]:373.016uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FGEO)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
stattia_koledzh.pdf7,18 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.