Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18521
Назва: Особливості психологічної корекції емоційно-вольової сфери дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами
Автори: Коць, Михайло Онисимович
Ятчук, Тетяна Миколаївна
Бібліографічний опис: Коць М., Ятчук Т. Особливості психологічної корекції емоційно-вольової сфери дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами . Психологія: реальність і перспективи : збірник наукових праць Рівненського державного гуманітарного університету / упоряд. Р. В. Павелків, Н. В. Корчакова. Рівне : РДГУ, 2018. Вип. 10. С. 85-92.
Журнал/збірник: Психологія: реальність і перспективи
Випуск/№ : 10
Дата публікації: 2018
Дата внесення: 28-гру-2020
Видавництво: Рівненський державний гуманітарний університет
DOI: 10.35619/prap_rv.vi10.98
УДК: 59.94:159.922.76-053.6-056.36
Теми: молодший шкільний вік
корекційна робота
особливі освітні потреби
Діапазон сторінок: 85-92
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовані особливості проведення корекційних занять з дітьми молодшого шкільного віку, які мають особливі освітні потреби. Висвітлено переваги та недоліки корекційних програм та специфіку підбору вправ для такої категорії дітей. Визначено, що порушення емоційно-вольової сфери – одна з найбільш складних та найменш досліджених проблем у психології. Обґрунтовано, що психокорекційна робота базується не на особливостях навчального закладу, а на індивідуальних особливостях дітей, які незалежно від системи освіти мають отримувати весь комплекс необхідних корекційно-розвивальних заходів, спрямованих на її адаптацію у соціальному середовищі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18521
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20191118.pdf526,39 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.