Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18203
Назва: Сучасні тенденції розвитку маркетингу як концепцій управління
Автори: Маліновська, О. Я.
Вовк, В. В.
Бібліографічний опис: Маліновська О. Я., Вовк В. В. Сучасні тенденції розвитку маркетингу як концепцій управління . Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (28 листопада 2018 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. – Луцьк, 2018. – С . 58-60
Дата публікації: 2018
Дата внесення: 30-лип-2020
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18203
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки (2018)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
proces_2018-58-60.pdf245,48 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.