Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18056
Назва: | Формування у магістрантів-філологів умінь аналізувати науково-навчальний мовознавчий текст |
Автори: | Златів, Леся |
Бібліографічний опис: | Златів Л. Формування у магістрантів-філологів умінь аналізувати науково-навчальний мовознавчий текст // Лінгвостилістичні студії. Луцьк, 2019. Вип. 10. С. 52-61. |
Дата публікації: | 2019 |
Дата внесення: | 10-лип-2020 |
Видавництво: | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки |
Теми: | науково-навчальний текст науково-навчальний мовознавчий текст аналіз тексту структурно-семантичні, комунікативно-прагматичні особливості тексту |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано різні підходи до визначення поняття «науковонавчальний текст» у науковій літературі, сформульовано дефініцію термінологічного сполучення «науково-навчальний мовознавчий текст» під кутом зору лінгводидактики вищої школи, обґрунтовано необхідність формування у магістрів-філологів умінь здійснювати аналіз науково-навчального мовознавчого тексту за структурносемантичними й комунікативно-прагматичними параметрами, розроблено схему аналізу, запропоновано систему текстових завдань аналітико-синтетичного типу для формування таких умінь у межах дисциплін лінгвістичного циклу ВЗО. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18056 |
Тип вмісту: | Article |
Розташовується у зібраннях: | Лінгвостилістичні студії, 2019, № 10 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЛС_10_5-52-61.pdf | 711,09 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.