Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18056
Назва: Формування у магістрантів-філологів умінь аналізувати науково-навчальний мовознавчий текст
Автори: Златів, Леся
Бібліографічний опис: Златів Л. Формування у магістрантів-філологів умінь аналізувати науково-навчальний мовознавчий текст // Лінгвостилістичні студії. Луцьк, 2019. Вип. 10. С. 52-61.
Дата публікації: 2019
Дата внесення: 10-лип-2020
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: науково-навчальний текст
науково-навчальний мовознавчий текст
аналіз тексту
структурно-семантичні, комунікативно-прагматичні особливості тексту
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано різні підходи до визначення поняття «науковонавчальний текст» у науковій літературі, сформульовано дефініцію термінологічного сполучення «науково-навчальний мовознавчий текст» під кутом зору лінгводидактики вищої школи, обґрунтовано необхідність формування у магістрів-філологів умінь здійснювати аналіз науково-навчального мовознавчого тексту за структурносемантичними й комунікативно-прагматичними параметрами, розроблено схему аналізу, запропоновано систему текстових завдань аналітико-синтетичного типу для формування таких умінь у межах дисциплін лінгвістичного циклу ВЗО.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18056
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Лінгвостилістичні студії, 2019, № 10

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЛС_10_5-52-61.pdf711,09 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.